فرماندار خمام خبر داد؛

آمادگی شهرستان خمام برای میزبانی از مسافران نوروزی

فرماندار خمام بر لزوم خدمات دهی مناسب به گردشگران نوروزی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: باید در ایام نوروز برای ارائه خدمات بهتر به میهمانان و گردشگران برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم تا با مشکل مواجه نشویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسفندیار جوشن در جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفرکه با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان و مسئولان شهرستانی در فرمانداری خمام برگزار شد، اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام پایانی سال تلاش بر این است تا با همکاری دستگاه‌های متولی به ویژه میراث فرهنگی بر میزبانی شایسته از گردشگران و مسافران در ابعاد مختلف تاکید کرده و در این زمینه برنامه‌های متنوعی را در آستانه سال نو اجرا کنیم.

فرماندار خمام همزمانی سال جدید و ماه مبارک رمضان ویژگی‌های دوگانه‌ای دارد که باید از هر دو ویژگی بهار طبیعت و شادابی و بهار رمضان و ماه بندگی خدا استفاده کنیم، افزود: تقارن این دوماه بانو سبب شد تا مسافران نوروزی کمی زودتر اقدام به سفر کنند از این‌رو آمادگی کامل برای ی پذیرایی از مسافران و گردشگران را داریم.

وی بر لزوم خدمات دهی مناسب به گردشگران نوروزی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: باید در ایام نوروز برای ارائه خدمات بهتر به میهمانان و گردشگران برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم تا با مشکل مواجه نشویم.

Share