مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خبر داد:

۵۴۴ پروژه تامین برق شهری و روستایی گیلان در دهه فجر افتتاح خواهد شد

محمدتقی مهدیزاده از افتتاح ۵۴۴ پروژه تامین برق شهری و روستایی گیلان در دهه مبارک فجر با اعتباری قریب به ۱۴۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدیزاده گفت: با تلاش و پیگیری و همدلی مدیران ارشد ستادی، اجرایی و کارکنان پر تلاش شرکت، تعداد ۵۴۴ پروژه تامین برق شهری و روستایی در خصوص احداث و اصلاح شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی، شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و نصب ترانسفورماتور برق (برای تقویت ولتاژ شبکه) و تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار جمعا با ارزشی قریب به ۱۴۵۰ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری خواهدرسید.

وی تاکید کرد: در راستای محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم، تلاش شد رضایتمندی مشترکین شهری و روستایی در اولویت تامین برق قرار گیرد و در این راستا پروژه رفع ضعف برق روستایی در دهه فجر پیش رو مورد بهره برداری و استفاده مشترکین محترم قرار خواهد گرفت.

برق‌رسانی به روستاههای زیر ۱۰ خانوار در اولویت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به اینکه ۲۵۷۳ روستای برقدار در گیلان وجود دارد تاکید کرد: تمامی روستاههای بالای ۲۰ خانوار طبق سرشماری سال ۸۵، تا سال ۱۳۸۹ برق دار شدند و درحال حاضر برق‌رسانی به روستاههای زیر ۱۰ خانوار پس از تامین اعتبار به ترتیب اولویت و درصورت اخذ مجوز از سازمان منابع طبیعی در دست اقدام است.

مهدیزاده اضافه کرد: توزیع برق گیلان در کل استان بیش از ۳۰ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و ۲۴۱۸۲ دستگاه ترانسفورماتور برق دارد.
وی در خاتمه گفت: اینشرکت در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۵۱۳ هزار مشترک دارد که از این مقدار حدود ۷۸ درصد کل مشترکین را، مشترکین خانگی تشکیل می‌دهند و بیشترین فراوانی را در سطح استان گیلان به خود اختصاص داده‌اند.

ارائه خدمات بصورت غیرحضوری مهم‌تر از همیشه

مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک، مشترکین محترم می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری از خدمات اینشرکت بهره‌مند شوند و این امر با نصب اپلیکشن «برق من» و باثبت شماره شناسه ۱۳ رقمی اشتراک امکان‌پذیر می‌باشد.

وی تصریح کرد: هم استانی‌های گرامی می‌توانند اپلیکیشن برق من را از سه طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق گیلان و کافه بازار دانلود کرده و از مزایای این نرم‌افزار جامع خدمت رسان بهره‌مند شوند.

Share