با حضور نماینده عالی دولت در گیلان؛

پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای به بهره برداری رسید | برای این پروژه بیش از ۶۱ میلیارد هزینه شد

پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای رودسر عصر امروز (سه شنبه) با حضور دکتر عباسی نماینده عالی دولت در گیلان به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای شهرستان رودسر در محور رشت- رامسر عصر امروز (سه شنبه) با حضور اسدالله عباسی نماینده عالی دولت در گیلان، جمعی از مسئولان استان و شهرستان، خانواده معزز شاهد و ایثارگر و مردم منطقه مورد بهره برداری قرار گرفت.

برای احداث و تکمیل پل تقاطع غیرهمسطح کنارگذر کلاچای با ۱۷ دهانه به طول ۷۲۰ مترمربع و رمپ‌های ورود و خروج و میدان زیر پل که جز پروژه‌های نیمه تمام گیلان محسوب می‌شد، در مجموع ۶۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات راه و شهرسازی هزینه شده است.

استاندار گیلان در جریان افتتاح این پروژه گفت: پل تقاطع غیر همسطح کلاچای از سال ۹۲ آغاز و هشت سال به طول انجامید، اما به برکت دولت سیزدهم ظرف یک سال با حرکت انقلابی و مدیریت جهادی تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عباسی یادآور شد: امسال برای انجام این پروژه حجیم و سنگین ۲۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.

وی همچنین از شهردارشهرکلاچای، اعضای شورای اسلامی شهر ، راهداری و اداره کل راه و شهرسازی که در فرآیند انجام این پروژه اهتمام ویژه داشتند تشکر کرد.

🔸مهدی رشاد شهردار کلاچای هم ضرورت اجرا و تکمیل این پروژه را از الزامات دانست و گفت:  این پروژه از امروز زیر خط ترافیک قرار می گیرد.

پروژه فوق به دستان حسین مهری فرزند شهید ایوب مهری افتتاح شد.

پاسدار شهید ایوب مهری گورجی متولد ۱۳۴۷؛ سال ۱۳۷۴ در منطقه سنته سقز در درگیری با دموکرات و کومله به فیض شهادت نائل آمد.

Share