سازه آسیب دیده در ماکلوان فومن هنوز تکمیل نشده است

واکنش شرکت گاز به سقوط سازه گازرسانی در ورودی ماکلوان؛ این پروژه هنوز تحویل نشده است

مدیر روابط عمومی شرکت گاز گیلان اعلام کرد: سازه آسیب دیده مربوط به پروژه گاز رسانی ماکلوان واقع در غرب استان گیلان هنوز تکمیل و تحویل نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رمضان یوسف مدد شامگاه جمعه در گفتگو با ایرنا در ارتباط با انتشار تصویر و مطلبی در فضای مجازی مبنی بر سقوط سازه‌ای که به تازگی برای گازرسانی در ورودی ماکلوان نصب شده است، توضیح داد: این پروژه در دست پیمانکار است و هنوز تحویل نشده است.

وی افزود: همه پروژه‌هایی که انجامش به بخش خصوصی واگذار شده و پیمانکار انجام آن را به عهده دارد با یک سال ضمانت تحویل می‌شود.

در همین رابطه فرماندار فومن با بیان اینکه هیچ اختلالی در گازرسانی به مردم ماکلوان وجود ندارد، گفت: علی رغم فیلم منتشره در فضای مجازی مبنی بر اینکه خط انتقال گاز چند روز پس از بهره برداری شکسته شده است لوله شکسته شده مربوط پروژه در دست اجرا توسط پیمانکار و فاقد گاز بوده و گاز مردم منطقه از خطوط دیگری تامین می‌شود.

موسی فکور نیز اظهار کرد: در گذشته خطوط لوله گاز این منطقه از داخل رودخانه گذر کرده بود و اداره گاز شهرستان برای تغییر مسیر لوله برنامه ریزی کرده و کار به پیمانکار سپرده شد اما پایه‌های که برای عبور لوله جدید توسط پیمانکار استفاده شده کمان برداشته و لوله پایین آمده است.

 

Share