به عنوان نماینده ویژه ریاست جمهوری صورت گرفت؛

بازدید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از پروژه نیمه کاره پل ورودی فومن

سید امیر حسین مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از پروژه نیمه کاره پل ورودی فومن، از مسائل و مشکلات این پروژه مطلع و اطلاعات لازم را به منظور انعکاس مطالبات شهرستان دریافت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح روز جمعه مورخ ۸ بهمن ۱۴۰۰، نماینده ویژه ریاست جمهوری، سید امیر حسین مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در شهرستان فومن حضور یافت.

مدنی با بازدید از پروژه نیمه کاره پل ورودی فومن، از مسائل و مشکلات این پروژه مطلع و اطلاعات لازم را به منظور انعکاس مطالبات شهرستان دریافت کرد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در ادامه، با حضور در گلزار شهدای فومن، با اهدای گل، به مقام شامخ شهدای شهرستان ادای احترام کرد.

نماینده ویژه رئیس جمهور محترم در شهرستان فومن، با حضور در روستای رودبارچیره ضمن بازدید از پل آبنمای این روستا، از مشکلات تخریب دیواره رودخانه و اقدامات لازم به منظور ساماندهی آن مطلع شد.

در ادامه بازدیدهای این روز، مدنی با حضور در منزل والدین شهدای تسلیمی، با پدر و مادر این شهیدان گرانقدر دوران دفاع مقدس ملاقات کرد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور همچنین با بازدید از مسیر روستایی دهستان آلیان، از وضعیت راه‌های روستایی تخریب شده و نیارمند ترمیم در این دهستان بازدید نمود و ضمن گفتگو با اهالی روستا، از مسائل و مشکلات منطقه مطلع شد.

نماینده ویژه رئیس جمهور محترم در شهرستان ضمن بازدید از وضعیت آبشستگی پل اصلی شهر ماکلوان، در شورای اداری شهرستان حضور یافت و به جمع‌بندی سفر پرداخت.

Share