با حریف قزاقم تا به حال مسابقه نداده بودم

معصومی: امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند و به ورزش اول کشور رسیدگی کنند

امیر رضا معصومی کشتی گیر ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان گفت: امیدواریم مسئولان به خودشان بیایند و با ورزش اول کشور آنطور که باید و شایسته لیاقت‌ ما است رسیدگی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، امیر رضا معصومی در گفت و گو با آنا، درباره مصاف خود با نماینده قزاق که با برتری قاطع او همراه بود، اظهار داشت: من در جام باشگاه های جهان با تیم‌بانک شهر که هدایت آن را رضا یزدانی بر عهده دارد قرارداد بسته ام و در مصاف با تیم گرجستان صلاح بر این بود در ارنج تیم نباشم اما در بازی با نماینده قزاقستان خداراشاکر که توانستم با به برتری قاطع برسم و امیدوارم از این طریق توانسته باشم جبران زحمات چند وقت اخیر مربیان که برای ما متحمل شدند را ذره ای جبران کرده باشم.

وی درباره شکست حریف قزاق خود در تنها بیست و پنج ثانیه گفت: خداراشکر بردم‌ اگر چه تاکنون با حریفم مسابقه ای نداده بودم اما با نکاتی که کادرفنی به من‌گوشزد کرده بود توانستم در کمتر از سی ثانیه با امتیاز عالی ببرم.

این ملی پوش گیلانی در ادامه صحبت های خود درباره اینکه برای ادامه مسیر خود باید در چه مسابقاتی شرکت کند، اینطور پاسخ داد: در ابتدای سال جدید باید در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا کنم و امیدوارم بتوانم این عملکرد و فرم خوب خودم را همچنان حفظ کنم و کنار آن نیز دست پُر این رقابت ها را تمام کنم تا دل مردم کشورم شاد شود. ان شاالله این روند در آینده به شکل بهتری تداوم داشته باشد.

معصومی درباره اینکه برای موفقیت خود چه توقعاتی از مسئولان ورزش کشور دارد، عنوان کرد: همیشه ما گفته ایم کشتی جورکش ورزش ایران در بازی های آسیایی و همچنین المپیک بوده اما متاسفانه از لحاظ بحث رسیدگی در شرایط خوبی نیستیم و همواره در رده های پایانی حضور داریم. امیدواریم مسئولان به خودشان بیایند و با ورزش اول کشور آنطور که باید و شایسته لیاقت‌ ما است رسیدگی کنند.

او در مورد حضور وزیر ورزش روسیه در ایران و بهت زدگی او از امکانات فدراسیون کشتی کشورمان عنوان کرد: بله کاملا حق با شماست از لحاظ امکانات رییس فدراسیون شرایط خوبی ایجاد کرده و ان شاالله در بازی فینال هم با نماینده روسیه عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم در خانه خودمان بر آنها غلبه و جام قهرمانی را در ایران حفظ کنیم.

او در پایان گفت: از مردم شهرم‌ گیلان کمال تشکر و قدردانی را دارم که همیشه برای من قوت قلب بوده اند چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی و همچنین خانواده عزیزم که مشوق اصلی من برای حضور در این رشته بوده اند. امیدوارم‌ با کسب مدال های رنگارنگ بتوانم گوشه ای از زحمات آنها را جبران‌ کنم.

Share