پس از سال‌ها انتظار؛

سرانجام “کمربندی اسالم” روشن شد!

پس از سال‌ها یکی از مطالبات مردم تالش با پیگیری‌های نماینده عالی دولت در شهرستان و نماینده مردم شریف تالش در مجلس شورای اسلامی و سایر دستگاه‌ها و نهادها محقق شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با تلاش و پیگیری‌های کیا عاشوری فرماندار تالش، حسن محمدیاری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و دادستان شهرستان و مدیران راهداری و امور توزیع برق استان و شهرستان فاز اول پروژه روشنایی کمربندی اسالم به بهره برداری رسید.

فرماندار تالش با اعلام این خبر گفت: کمربندی اسالم یکی از محورهای خطر افرین استان گیلان محسوب می‌شود که به دلیل‌عدم وجود روشنایی در این محور ترانزیتی تصادفات زیادی رخ میداد.

 کیا عاشوری افزود: اجرای پروژه روشنایی کمربندی اسالم یکی از مطالبات مردم شهرستان بود که سال‌ها به فراموشی رفته بود و  با پیگیری‌های مجدانه و همدلی مسئولین در دولت مردمی دکتر رییسی و تلاش‌های نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی، در راستای تخصیص بودجه، اعتبار این امر محقق شد و در فاز اول ۷ کیلومتر از کمربندی اسالم حد فاصل ابتدای بخش اسالم تا دوربرگردان سه راهی روستای کله سرا به بهره برداری رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان تالش با بیان اینکه فاز دوم پروژه روشنایی محور اسالم به تالش در دستور کار می‌باشد گفت:  فاز دوم پروژه مذکور با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصد از دوربرگردان سه راهی روستای کله سرا تا میدان امام حسین (ع) تالش با اعتباری معادل ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در دست اقدام و پیگیری است که پیش بینی میشود تا ماه‌های آینده، شاهد بهره برداری از فاز دوم پروژه مهم روشنایی محور اسالم به تالش باشیم.

فرماندار تالش در پایان عنوان کرد: با هم دلی و هم افزایی و همکاری که بین مسئولین شهرستان وجود دارد انشالله تمامی پروژه‌های نیمه تمام که سالیان سال بلاتکلیف مانده به اتمام خواهد رسید.

Share