شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

رونمایی از اپلیکیشن گیلان گردی با ۱۵ زبان مختلف | استقبال از غرفه گیلان در نمایشگاه گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان از بازدید مدیران عالی رتبه کشوری در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری خبرداد و گفت: از اپلیکیشن گیلان گردی با ۱۵ زبان مختلف با حضور دکتر شالبافیان رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان از رونمایی اپلیکیشن گیلان گردی با ۱۵ زبان مختلف با حضور دکتر شالبافیان معاون گردشگری خبر داد.

ولی جهانی با بیان این خبر گفت: با عنایت به لزوم ساماندهی سفر، معرفی جاذبه های استان به بهترین نحو، انجام خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی، این اداره کل نسبت به انجام هماهنگی های لازم با بخش خصوصی به منظور تهیه یک اپلیکیشن با قابلیت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران اقدام نموده است.

مدیر کل میراث فرهنگی, گردشگری و صنایع دستی گیلان افزود: این اپلیکیشن با قابلیت ارائه اطلاعات در ۵۷ زبان زنده دنیا را داشته که هم اکنون ۱۵ زبان آن فعال است.

وی یادآور شد: در طی بازدید جناب آقای دکتر شالبافیان معاون محترم گردشگری کشور از غرفه استان گیلان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، از این نرم‌افزار رونمایی شد.

بازدید مسئولین عالی‌ رتبه از غرفه گیلان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری

در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران، مسئولین عالی مقام کشوری از غرفه گیلان بازدید کردند.

در جریان نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، دکتر حداد عادل به همراهی دکتر شالبافیان معاون گردشگری کشور از غرفه گیلان در نمایشگاه بازدید کردند.

وی طی بازدید از غرفه، ضمن حضور در میز خوراک این استان نسبت به تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم اقدام نمودند. در طی بازدید ایشان، جناب آقای دکتر شالبافیان توضیحاتی را در خصوص المان ها و نمادهای گیلان و همچنین رویکرد گردشگری خوراک با توجه به ثبت شهر جهانی خلاق خوراک ارائه نمودند.

همچنین دکتر طلوعی معاون توسعه مدیریت و ارتباطات ضمن بازدید از تمامی فضاهای غرفه گیلان، از نمادها و المان های در نظر گرفته شده و همچنین الکترونیکی کردن جاذبه های گیلان بازدید داشتند.

همچنین وی از میز خوراک گیلان بازدید و از تدارک دیدگان این میز به صورت حرفه ای تقدیر نمودند. شایان ذکر است ایشان از خوراک گیلان بعنوان یک جاذبه برای مسافران و گردشگران یاد نمودند.

مدیرکل امور استان ها ضمن بازدید از غرفه گیلان در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، اظهار داشت: ایده حضور در نمایشگاه با رویکرد گردشگری خوراک با توجه به پتانسیل‌های استان گیلان در این زمینه ابتکار خوبی بوده و بر تداوم نوآوری در این رویدادها تاکید داشته است.

Share