در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید به ملوان کمک شود؛

دلیل غیبت ادامه‌دار پژمان نوری در ملوان | باشگاه ما تنها به تیم بزرگسالان محدود نمی‌شود

قائم مقام باشگاه ملوان انزلی در گفت‌وگویی به دلیل غیبت پژمان نوری مالک باشگاه ملوان پرداخته و درباره سایر مسائل پیرامون این باشگاه هم توضیح داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رامبد رشیدی، قائم مقام باشگاه ملوان، درباره پیروزی سفیدپوشان شهر انزلی برابر پیکان اینطور حرف‌هایش را در گفت‌وگو با خبرنگار “ورزش سه” آغاز کرد: پیروزی بر تیم خوب پیکان با توجه به شرایط جدول مسابقات برای ما بسیار حائز اهمیت بود که شکر خدا در ادامه روند رو به رشد تیممان حاصل شد و حالا با انگیزه بیشتر به ادامه مسابقات و جدال هفته آینده با استقلال تهران فکر می‌کنیم.
او درباره آخرین شرایط تیم ادامه داد: امسال هم تیم بزرگسالان ما با حمایت‌های همه‌جانبه مهندس پوررشید، شرایط بسیار خوبی را تجربه می‌کند. خوشبختانه از لحاظ پرداخت تعهدات قراردادی، پاداش، ایاب و ذهاب، اقامت و… در میان تمامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر در شرایط فوق‌العاده خوبی هستیم و به امید خدا با جذب چند بازیکن در نیم فصل طبق نظر کادر فنی، به ارتقای رتبه تیم در جدول مسابقات فکر می‌کنیم.
او سپس در مورد رای مسابقه جام حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: تمام اقدامات لازم از سمت باشگاه ملوان در این خصوص انجام شده و به امید خدا یکی از تیم‌های حاضر در مرحله بعد جام حذفی خواهیم بود. هرچند که تا این لحظه رأی کمیته محترم انضباطی به ما ابلاغ نشده است.
سؤال بعدی از قائم مقام باشگاه ملوان دلیل غیبت پژمان نوری در مصاف برابر پیکان و همین‌طور دیدار جام حذفی برابر نفت مسجد سلیمان بود و او درباره این موضوع اینطور توضیح داد: درخصوص غیبت آقای نوری در روز مسابقه با پیکان و همچنین مسابقه جام حذفی با نفت مسجد سلیمان  نکته مهمی که زیر سایه شرایط مساعد تیم بزرگسالان ما قرار گرفته و مغفول واقع شده، این است که باشگاه عیالواری مثل ملوان، که از لحاظ تعدد تیم‌های فوتبال حاضر در مسابقات در ایران بی‌نظیر است و علاوه بر تیم آقایان در تمامی رده‌های پایه، فوتبال ساحلی و بانوان در بالاترین سطح فوتبال ایران حضور فعال دارد به شکل شایسته مورد حمایت مالی مسئولین ورزشی و غیرورزشی ملی و محلی قرار نمی‌گیرد.
او در همین رابطه ادامه داد: پژمان نوری در چند سال گذشته با کمک دوستان و حمایت مهندس پوررشید توانسته به خوبی باشگاه ملوان را اداره کند. به شکلی که کادر فنی و بازیکنان تیم بزرگسالان ما در دو فصل اخیر بدون هیچ‌گونه دغدغه‌ای فقط به فوتبال فکر می‌کنند، اما باشگاه ما تنها به تیم بزرگسالان محدود نمی‌شود و دغدغه فراهم آوردن منابع مالی برای تأمین هزینه‌های باشگاه در سایر بخش‌ها باعث شده آقای نوری در ۲۰ روز گذشته فقط یک بار در باشگاه حضور پیدا کنند که ادامه این وضعیت قطعاً به صلاح باشگاه دوست‌داشتنی ملوان نیست.
رشیدی در بخش بعدی صحبت‌هایش از مقامات استانی و کشوری خواست به کمک ملوان بیایند: البته ما شرایط عمومی اقتصاد کشور و محدودیت‌های قانونی را درک می کنیم، اما معتقدیم تأمین مالی یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای از عهده یک نفر برنمی‌آید؛ بلکه همه باید در کنار هم و با تعامل حداکثری برای بهبود شرایط تلاش کنیم، لذا از مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، مجلس و… توقع داریم متناسب با نقشی که باشگاه ملوان در رشد و توسعه فوتبال خطه شمال کشور دارد به این باشگاه توجه شود و مطابق با ظرفیت‌های قانونی به شکل مستقیم یا غیرمستقیم مورد حمایت مالی قرار بگیرد.
بخش پایانی صحبت‌های قائم مقام ملوان نیز با خطاب قرار دادن اعضای مجمع عمومی باشگاه ملوان بود و گفت: ضمن اینکه با قدردانی از حمایت‌های صورت گرفته از جانب مسئولان محلی به‌ویژه در بخش ساختاری، از مجمع عمومی باشگاه ملوان به عنوان عالی‌ترین مرجع تصمیم‌سازی در باشگاه انتظار داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، برای تزریق منابع مالی مورد نیاز باشگاه، اقدامات عملی صورت دهند تا خدای نکرده خللی در روند اداره باشگاه ملوان به وجود نیاید.

Share