فرمانده انتظامی صومعه سرا خبر داد؛

تیراندازی با سلاح شکاری به علت اختلافات شخصی در صومعه سرا | مرد ۵۵ ساله بازداشت شد

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از دستگیری عامل تیراندازی و مجروحیت یک نفر با سلاح شکاری غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم ۵۵ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «امیر وهاب‌زاده» با اشاره به تلاش‌های مجموعه انتظامی برای برقراری و ارتقاء نظم و امنیت در جامعه، اظهار داشت: امنیت محصول یک فرآیند جمعی است و به عنوان یک ضرورت همه مردم باید در این راستا به پلیس کمک کنند.
وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری و تیراندازی با سلاح شکاری در یکی از روستاهای شهرستان صومعه‌سرا، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا افزود: در تحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک نفر به علت اختلافات شخصی با اسلحه شکاری به سمت یکی از اهالی روستا تیراندازی و پس از زخمی کردن او از محل متواری شده است.
این مقام انتظامی با اشاره به انتقال فرد مجروح به بیمارستان بیان داشت: با اقدامات پلیسی صورت گرفته محل اختفاء متهم متواری این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی قضائی این فرد دستگیر شد.
سرهنگ وهاب‌زاده در پایان با اعلام اینکه متهم ۵۵ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

Share