بهترین نمایندگی تعمیر لوازم خانگی سامسونگ و ال جی و دوو در تهران

ما دکتر آچار را به شما معرفی می کنیم که به عنوان نمایندگی رسمی و معتبر سامسونگ، ال جی و دوو در تهران به فعالیت می پردازد.

سامسونگ، ال جی و دوو هر سه از برندهای معتبر در تولید لوازم خانگی، صوتی و تصویری می باشند که همواره در بازار در حال رقابت با یکدیگر به سر می برند، این برندها همواره برای برتری یافتن بر دیگری برای تصاحب بازار کوشیده اند و به این سبب، با بهره بردن از تکنولوژی های به روز، سعی کرده اند تا با فراهم آوردن رفاه بیشتر مردم، آن ها را به خود متمایل کنند.

با وجود تمام این موارد، امکان مواجهه با ایرادات و خرابی ها در لوازم خانگی ساخت این سه شرکت وجود دارد، در صورتی که ساکن هر بخش از تهران هستید و از لوازم خانگی ساخت این سه شرکت در منزل یا محل کارتان استفاده می کنید، ما دکتر آچار را به شما معرفی می کنیم که به عنوان نمایندگی رسمی و معتبر سامسونگ، ال جی و دوو در تهران به فعالیت می پردازد.

این مرکز با بهره بردن از دانش تکنسین های آموزش دیده و ماهر در حوزه فعالیت تخصصی خودشان در تعمیرات دوو، سامسونگ و ال جی آماده ارائه بهترین خدمات تعمیرات این سه برند می باشد.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ در محل

دکتر آچار تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ می باشد که با برخورداری از شعب فراوان در سرتاسر تهران آمادگی دارد تا تنها با تماس شما، تعمیرکار متخصص را به محل کار یا منزل شما در هر نقطه تهران به صورت فوری اعزام نماید، قابل ذکر است که خدمات این مرکز، به صورت شبانه روزی ارائه می شوند، پس با تماس شما در هر روزی از هفته و در هر ساعت از روز، مشاورین و تکنسین های ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود.

تعمیر لوازم خانگی سامسونگ با گارانتی

به یاد داشته باشید که برای تعمیر لوازم خانگی خود نباید به هر شخصی اعتماد کنید، سپردن تعمیر لوازم خانگی به اشخاص فاقد مهارت و یا غیر مطمئن می تواند صدمات جبران ناپذیری را برای دستگاه و هزینه های گزافی را نیز برای شما ایجاد کند.

تکنسین های مرکز دکتر آچار همگی متخصص و آموزش دیده می باشند و شما عزیزان می توانید، از مهارت این افراد اطمینان داشته باشید، همچنین، تمامی خدمات این مرکز به همراه ضمانت نامه یک ساله ارائه می شود و هر گونه مشکلی در لوازم خانگی شما تا مدت زمان ۱۲ ماه پشتیبانی می شود تا خیال مشتریان عزیز آسوده شود، برخی از خدمات دکتر آچار در حوزه تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ عبارت اند از:

  • نصب، سرویس و تعمیر یخچال فریزر سامسونگ
  • نصب، سرویس و تعمیر ساید سامسونگ
  • نصب، سرویس و تعمیر جاروبرقی سامسونگ
  • نصب، سرویس و تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ
  • نصب، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ
  • نصب، سرویس و تعمیر اجاق گاز سامسونگ
  • و…

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی با ضمانت

ال جی به عنوان برندی که تولیدهایش دارای استحکام فراوانی می باشد، مشهور است، با این حال در صورت مواجهه با خرابی ها و اختلال در عملکرد لوازم خانگی ال جی لازم است تا با نمایندگی تعمیرات ال جی تماس حاصل شود تا تکنسینی دست به تعمیرات لوازم خانگی ال جی بزند که به طور کامل با این برند آشنا می باشد.

دکتر آچار تنها با تکنسین های دارای مدارک لازم از آموزشگاه های فنی و حرفه ای به فعالیت می پردازد، این تکنسین ها که هر یک در حوزه تخصصی خودشان آموزش دیده اند، از فیلترهای زیادی عبور کرده اند تا توانسته اند در تیم مجهز و ماهر دکتر آچار قرار بگیرند.

ضمناً کلیه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات ال جی که توسط تکنسین های این مرکز انجام شوند، دارای گارانتی ۱۲ ماهه اند و این ضمانت نامه و فاکتور نهایی می تواند خیال شما را بابت پاسخگویی دکتر آچار در تمام زمینه ها را در آینده، آسوده نماید.

تعمیر لوازم خانگی ال جی در محل

با تماس شما با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۵۷۳۴۰۴ و یا دیگر شماره های درج شده در سایت دکتر آچار در هر ساعت از شبانه روز، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند، لازم به ذکر است با برقراری تماس شما با دکتر آچار و اعلام مشکلتان، کارشناسان ما در ابتدا و در صورت کوچک بودن مشکل، سعی می کنند تا به صورت تلفنی و به صورت رایگان به شما مشاوره ها و راهنمایی های لازم را بکنند تا خود مشکل را برطرف کنید.

در صورتی هم که مشکل عمیق باشد، تکنسین های دکتر آچار به طور فوری به منزل یا محل کار شما اعزام می شوند تا به صورت تخصصی به انجام تعمیرات یخچال و ساید، فر برقی، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و دیگر لوازم خانگی ال جی شما بپردازند.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دوو با ضمانت

در صورتی که در منزل خود از لوازم خانگی برند دوو استفاده می کنید، ممکن است با اتفاق افتادن نقص فنی در آن، پیدا کردن نمایندگی معتبر تعمیر لوازم خانگی دوو برایتان تبدیل به یک دغدغه شده باشد.

دکتر آچار با بهره بردن از نیروی متخصص و آموزش دیده در انجام تعمیرات لوازم خانگی دوو، نمایندگی مجاز لوازم خانگی دوو می باشد که کلیه تعمیرات را به بهترین نحو به انجام می رساند، لازم به ذکر است این تکنسین ها در صورت تعمیر ناپذیر بودن قطعه معیوب، آن را با قطعه ای اورجینال و اصل تعویض می کنند، لازم است بدانید استفاده کردن از قطعات غیر اصل می توانند در کوتاه مدت به سایر قطعات لوازم خانگی آسیب برساند.

تعمیر لوازم خانگی دوو در محل

همانطور که پیش از این اشاره کردیم از آنجایی که دکتر آچار در مناطق شرق، شمال، جنوب و غرب تهران، از شعبه های فراوانی برخوردار می باشد، آماده است تا با تماس شما در هر ساعت از شبانه روز، تکنسینی مجرب را به منزل یا محل کار شما اعزام نماید.

ضرورت خدمات تعمیرات در محل با توجه به مزیت های آن مشخص می شود:

  1. صرفه جویی کردن در وقت و هزینه های ناشی از جابجایی لوازم خانگی
  2. به وجود آمدن امکان نظارت بر عملکرد تکنسین تعمیرکار لوازم خانگی دوو
  3. پیشگیری از صدمه دیدن دستگاه ها در حین جابجایی
  4. تحویل گرفتن دستگاه پس از تست صحت عملکرد از تکنسین

این مرکز ارائه کننده خدمات نصب، سرویس، تعمیرات و تعویض قطعات لوازم خانگی دوو اعم از اجاق گاز، یخچال، ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، ماکروفر، کولر گازی و… می باشد.

دلایل انتخاب دکتر آچار برای انجام تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ و ال جی و دوو

تعمیرکار نه تعویض کار!

از آن جایی که این مرکز در زمان همکاری با تکنسین ها فاکتورهای زیادی را مورد بررسی قرار می دهد، با تکنسین های مجربی همکاری می کند که دستگاه خراب را به طور کامل بررسی می کنند و در ابتدا تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعه خراب انجام می دهند و تنها در صورتی که تعمیر امکان پذیر نباشد، قطعه خراب را با قطعه ای اصل تعویض می کنند.

نرخ اتحادیه

هزینه تمام خدمات ارائه شده دکتر آچار در حوزه تعمیر لوازم خانگی دوو و ال جی و سامسونگ کاملاً شفاف و مشخص بوده و مطابق تعرفه اتحادیه و کاملاً منطقی و منصفانه محاسبه می شود.

ارائه خدمات ۲۴ ساعته

در هر ساعت از شبانه روز کارشناسان ما در مرکز پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

گارانتی ۳۶۵ روزه

از آن جایی که دکتر آچار (drachar.com) همواره رضایت مشتریان خود را الویت اصلی این مجموعه قرار داده، تمامی خدمات به همراه ضمانت نامه ۱۲ ماهه ارائه می شوند.

سرعت بالا در عین کیفیت

تعمیرکاران ما با توجه به تعدد شعب دکتر آچار سریعاً به محل اعزام می شوند و با دانش خود، به عیب یابی تخصصی لوازم خانگی می پردازند و انجام تعمیرات را به بهترین شکل و با سرعت بالا به انجام می رسانند.

Share