امیررضا داوودی پسند خبر داد:

برگزاری نمایشگاه تولید محصولات داخلی در منطقه آزاد انزلی | معرفی توانمندی‌های تولید داخلی

امیررضا داوودی پسند، معاون دبیر سازمان دفاع از منافع ملی از برگزاری چهارمین جشنواره تولید ملی با هدف برندسازی و افزایش بازار فروش محصولات داخلی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیررضا داوودی پسند در مراسم رونمایی از پوستر چهارمین جشنواره تولید ملی در سالن جشنواره منافع ملی در سروش صداوسیما با بیان اینکه تولیدکنندگان خوبی در کشور و در عرصه‌های مختلف وجود دارد، اظهار کرد: یکی از ضعف‌های مهم در حوزه تولید محصولات داخلی بحث برندسازی و معرفی آن محصول به دیگران است لذا تصمیم بر این تا جشنواره تولید ملی را در کشور راه‌اندازی کنیم.

وی با اشاره به نقش موثر تولیدکنندگان داخلی در ایجاد اشتغال در کشور گفت: محصول تولید توسط تولیدکنندگان در مرحله‌ای که باید به مردم معرفی و به دست مصرف کننده می‌رسید همواره با مشکلاتی به مانند ورود محصولات مشابه خارجی با مشکل مواجه می‌شد.

معاون دبیر سازمان دفاع از منافع ملی یکی از اهداف جشنواره تولید ملی را معرفی محصولات داخلی به مردم و آحاد جامعه دانست و افزود: در این جشنواره ملی سعی داریم تا محصولات برتر و برجسته تولید کنندگان را به مردم معرفی کرده و با هماهنگی با صدا و سیما برای هر تولید کننده یک برنامه تلویزیونی ۱۵ دقیقه‌ای تولید و پخش خواهد شد.

به گفته داوودی پسند در هر برنامه تلویزیونی با تولید کننده گفتگو گرفته شد و محصولات تولیدی توسط آن تولید کننده به مردم از طریق شبکه یک سیما معرفی می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه تولید محصولات داخلی در سازمان منطقه آزاد انزلی خبر داد و افزود: با همکاری و مساعدت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در کنار برگزاری جشنواره، نمایشگاهی هم در اردیبهشت ماه سال آینده در محل نمایشگاه بین‌المللی منطقه آزاد انزلی برپا خواهد شد.

معاون دبیر سازمان دفاع از منافع ملی با تاکید بر لزوم توجه به بحث روابط عمومی‌ها در افزایش فروش محصول و برندسازی بیان کرد: اکثر مدیران واحدهای تولیدی و کارخانجات به بحث روابط عمومی و مدیر روابط عمومی در معرفی و فروش محصول خود بی‌اهمیت هستند در حالی که در صورت توجه به این‌حوزه می‌توان‌به موفقیت‌های بزرگی دست یافت.

داوودی با بیان اینکه روابط عمومی برتر در حوزه تولید و صنعت معرفی می‌شود، گفت: صنایع باید نسبت به تبلیغات و روابط عمومی اهمیت بیشتری قائل شوند چرا که روابط عمومی پیشانی هر مجموعه و واحد تولیدی است.

 

Share