رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

بانک جهانی اعلام کرده قدرت خرید مردم ایران از بین ۲۴۰ کشور رتبه ۲۱ است

حجت‌الاسلام‌ علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا امروز با بیان اینکه امنیت اسرائیل برای آمریکا مهم و در اولویت است، اضافه کرد: آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که منطقه غرب آسیا را به ۱۵ کشور تجزیه کنند، اما جبهه مقاومت اجازه این نقشه را نداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا امروز در جشن ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن که در سپاه کربلا برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به دشمنی آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران لیبرال دموکراسی آمریکا را با چالش مواجه کرده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان این مطلب که در سند امنیت ملی آمریکا به رشد و پیشرفت ایران اشاره شده است، افزود: آمریکا رشد و پیشرفت ایران را برای خود خطرناک می‌داند و برای همین دست به توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه ایران می‌زند.

حجت‌الاسلام سعیدی در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور با بیان اینکه این اغتشاش برنامه‌ریزی شده بود، گفت: فتنه اخیر یک جنگ ترکیبی تمام عیار متشکل از جنگ نیمه سخت، شناختی، سایبری، دیپلماسی، امنیتی، اطلاعاتی و فرهنگی و عوامل دیگر علیه نظام اسلامی بود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه جنگ ترکیبی فرصتی برای مجموعه دانشگاهی و تحقیقاتی ایران بود تا بتوانند علیه جنگ ترکیبی غرب که متکی بر مبنای مادی است یک جهاد ترکیبی بر اساس و مبنای دینی برنامه ریزی کند، خاطرنشان کرد: طبق اعتراف آمریکایی، ایران یک قدرت منطقه‌ای است و نفوذ آن در کشور‌های منطقه بسیار بالاست.

حجت الاسلام سعیدی در ادامه با بیان اینکه امنیت رژیم صهیونیستی برای آمریکا مهم و در اولویت است، اضافه کرد: آمریکایی‌ها به دنبال این بودند که منطقه غرب آسیا را به ۱۵ کشور تجزیه کنند، اما جبهه مقاومت اجازه این نقشه را نداد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه انسجام ملی، قدرت منطقه‌ای و قدرت انرژی سه مولفه قدرت ایران است، خاطرنشان کرد: دشمن از مولفه‌های قدرت ایران به شدت احساس ترس کرده است و این در سند امنیت ملی آمریکا آمده است.

سعیدی در ادامه با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها حتی از دولت جدیدی که بر سرکار آمده، احساس خطر کردند، اضافه کرد: آمریکایی‌ها اعتراف کردند که دولت جدید، ریل‌گذاری برای رشد و پیشرفت کشور و همچنین اتکا به توان داخلی و نگاه به ظرفیت‌های منطقه‌ای و شرق آسیا را به طور جدی دنبال می‌کند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه تجزیه کشور یکی از اهداف آمریکایی‌ها در طرح براندازی بوده است، گفت: دشمنان از هر شیوه و روشی، به ویژه فضای مجازی را در مسئله ادراک و شناخت، بر علیه ایران به کار گرفتند.

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود به جهاد تبیین در بین آحاد جامعه تاکید کرد و آن را ضروری دانست و افزود: پایگاه‌های مقاومت مرکز تولیدی فکر و نیرو است و باید توانمندسازی پایگاه‌ها را بیش از گذشته توجه کرد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا به عوامل شکست دشمنان در اغتشاشات اخیر هم اشاره کرد و گفت: هدایت‌ها و بیانات رهبر معظم انقلاب، همراهی نکردن مردم و جدا کردن صف خود از صف اغتشاش و امنیت از مهم‌ترین عوامل شکست دشمنان بود.

سعیدی با تصریح بر اینکه مردم، دست دشمن را در این اغتشاش دیدند، افزود: مردم مخالف تجزیه طلبی هستند چرا که مردم ایران یکپارچه را میخواهند و به دنبال امنیت و آرامش هستند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان این مطلب که در نظرخواهی‌ها آمده است که مردم به اصل نظام دینی و صلابت رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارند، گفت: مردم عامل انسجام و وحدت ایران را رهبری میدانند برای همین دشمن به دنبال ضربه زدن به ولایت است.

سعیدی با بیان اینکه امسال بانک جهانی اعلام کرده است که قدرت خرید مردم ایران از بین ۲۴۰ کشور رتبه ۲۱ است، افزود: دشمنان دست از سر نظام اسلامی بر نمی‌دارند و در تلاش برای القای یاس و ناامیدی در جامعه است.

Share