روز جمعه صورت گرفت؛

بازدید میدانی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان از تاسیسات و مجاری آبی شهرستان های فومن

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان با با همراهی خلیل بهروزی فر نماینده شهرستان های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و موسی فکور فرماندار فومن از برخی مجاری و تاسیسات آبی این شهرستان بازدید و به منظور حل مشکلات مردم دستورات لازم را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، وحید خرّمی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان در روز جمعه ۳۰ دیماه سالجاری در شهرستان فومن حضور یافت و با همراهی نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و فرماندار فومن به بازدید میدانی از نقاط مختلف شهرستان پرداختند.

براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان با حضور در برخی از مناطق شهرستان فومن از جمله روستاهای سید سرا، حیدر آلات و قلعه رودخان و… از تعدادی از سردهنه‌ها و حاشیه رودخانه‌ها و تأسیسات و مجاری آبی بازدید و دستورات لازم جهت رفع مشکلات مردم منطقه را صادر نمود.

وی در این بازدید بیان داشت: برنامه ریزی‌های لازم از هم اکنون جهت آمادگی برای فصل زراعی پیش رو ازجمله لایروبی انهار نیازمند لایروبی، احیاء و بازسازی سردهنه‌های تخریب شده و همچنین تجهیز و سرویس ایستگاههای پمپاژ و چاههای عمیق و نیمه عمیق در دستور کار شرکت آب منطقه‌ای گیلان می‌باشد.

Share