سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

انعقاد قریب‌الوقوع قرارداد همکاری احداث بیمارستان‌های جایگزین شفا و رازی رشت با سازمان صنایع دفاع

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از انعقاد قریب‌الوقوع قرارداد همکاری احداث بیمارستان‌های جایگزین شفا و رازی رشت با سازمان صنایع دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح امروز دکتر محمدتقی آشوبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراهی جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با مسئولان سازمان صنایع و دفاع وزارت دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح دیدار و در خصوص اجرای طرح‌های درمانی و زیرساختی در گیلان گفت‌وگو کردند.

این نشست که در راستای تداوم همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان با سازمان صنایع دفاع برگزار شد، ضمن تبیین زیرساخت‌های معیوب و ناکافی گیلان به‌ویژه در شهر رشت، بر مساعدت و بهره‌مندی از توان اجرایی سازمان صنایع دفاع برای احداث بیمارستان‌های جایگزین در رشت تأکید شد.

دکتر محمدتقی آشوبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این نشست، اظهار کرد: محور اصلی گفت‌وگو با مسئولان سازمان صنایع دفاع در خصوص اجرای طرح‌های عمرانی عام‌المنفعه سلامت در مرکز استان گیلان بود.

به گفته وی، دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تلاش است تا عملیات اجرایی احداث بیمارستان‌های جایگزین ۳۵۰ تخت خوابی رازی و ۱۷۹ تخت خوابی شفا رشت را به سازمان صنایع دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی بسپارد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان با مثبت ارزیابی کردن محور این گفت‌وگوها، گفت: به‌زودی شاهد انعقاد قرارداد همکاری و آغاز احداث دو مرکز آموزشی درمانی جدید و به‌روز در مرکز استان گیلان خواهیم بود.

Share