با حضور استاندار گیلان، فرمانده سپاه استان، سرپرست شهرداری رشت و اعضای شورا؛

افتتاح ایستگاه شماره ۱۵ آتش نشانی رشت همزمان با ۲۲ بهمن+ تصاویر

همزمان با ۲۲ بهمن ماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ایستگاه شماره ۱۵ آتش نشانی رشت با حضور جمعی از مسئولان صبح امروز(شنبه) افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صبح ۲۲بهمن و در روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ایستگاه شماره ۱۵ آتش‌نشانی با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال، مساحت ۶۷۱ متر مربع و با زیربنای ۳۷۵ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

این ایستگاه آتش‌نشانی مناطقی شامل کوی امام رضا، شهرک مروارید، کوی عرفان، اسماعیل آباد، ماهی رودخان، هلال احمر، پردیسان، شکارسرا، پائیزان و کوی اساتید را تحت پوشش قرار می‌دهد.

اسدالله عباسی با قدردانی از زحمات آتش نشانان در جمهوری اسلامی و ایجاد آرامش در جامعه گفت: آتش نشانان نیروهای جان بر کف در کشور که نثار جان خود به‌ ایجاد آرامش در جامعه همواره کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه همدلی و سامان بخشی کارکرد وضعیت شورای اسلامی شهر رشت به توسعه کلانشهر رشت می انجامد، افزود:  نگاه ما به سرپرستان شهرداری به عنوان خود شهردار با اختیار در دوران تصدی است و امیدوارم وضعیت شورای اسلامی شهر رشت به سر و سامان برسد زیرا انتظار مردم از متولیان نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار زیاد است.

استاندار گیلان با بیان اینکه بسیج سازندگی یک الگوی کامل عملیاتی در اجرای پروژه های عمرانی در کشور و استان است، تصریح کرد: بنا بود این پروژه تا خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری برسد ولی چند ماه زودتر و در ۲۲ بهمن افتتاح شد که نشان دهنده اهتمام بسیج سازندگی و کار جهادی این نهاد در اتمام پروژه‌ها است.

Share