مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد؛

آغاز بارش برف در ماسوله و مناطق کوهستانی گیلان | پیش بینی هواشناسی طی روزهای آینده

مدیرکل هواشناسی گیلان از آغاز بارش برف در شهر ماسوله و مناطق کوهستانی استان خبر داد و گفت: بیشترین بارش باران نیز با ۱۵ میلیمتر در رضوانشهر گزارش شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از مهر، محمد دادرس با اشاره به اینکه دمای هوای گیلان از دیروز کاهش یافته است، اظهار کرد: در مناطق کوهستانی گیلان بارش برف و در جلگه نیز به تناوب باران می‌بارد.

وی با اشاره به اینکه طبق پیش بینی‌ها هوای گیلان تا ۱۵ درجه سردتر می‌شود، افزود: کاهش دمای هوا از عصر دیروز آغاز شده و این کاهش تدریجی دمای هوا تا جمعه صبح ادامه دارد.

دادرس با بیان اینکه بارش برف در شهر ماسوله و مناطق کوهستانی آغاز شده است، ادامه داد: بیشترین بارش باران نیز در رضوانشهر با ۱۵ میلیمتر گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان تصریح کرد: لغزندگی جاده، بالا آمدن آب رودخانه‌ها، رانش زمین و کاهش دید در این روزها دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه موج دریا امروز و فردا با ارتفاع حداکثر ۲ متر گزارش شده است، اضافه کرد: دریا امروز و فردا برای فعالیت‌های دریانوردی و صید مناسب نیست.

مدیرکل هواشناسی گیلان دمای فعلی شهر رشت مرکز گیلان را ۸ درجه سانتی گراد اعلام کرد و افزود: رطوبت هوای شهر رشت ۱۰۰ درصد است.

دادرس گفت: طی شبانه روز گذشته اسبه وونی با ۳ درجه زیر صفر سردترین و منجیل با ۱۰ درجه روی صفر گرم‌ترین مناطق استان اعلام شده‌اند.

Share