فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف ۲۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری در بندرانزلی | ۲۳ نفر در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند

سردار عزیزاله ملکی، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۲۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در شهرستان بندرانزلی خبر داد و افزود: ۲ قبضه سلاح جنگی و ۲۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در این شهرستان کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۲۷ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه تمام تلاش شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه است، اظهار داشت: پلیس با افرادی که به هر نحوی امنیت مردم را به خطر بی‌اندازند، برخورد قاطع و قانونی می‌‎کند.

وی در ادامه به اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز طی ۲ ماه گذشته در بندرانزلی اشاره کرد و افزود: در این مدت ۲ قبضه سلاح جنگی و ۲۵ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در این شهرستان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان تصریح کرد: در این خصوص ۲۳ نفر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم با پلیس گفت: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتفاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

Share