امینی: سردار شهید سلیمانی خود را وابسته به جناح خاصی نمی‌دانست

مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در آب منطقه‌ای گیلان برگزار شد

امینی اظهار داشت: افتخار ما این است که در پایان چله اول انقلاب اسلامی به مرزهای مسجد الاقصی رسیدیم و انشاالله به زودی زود با آزادی قدس شریف، انتقام خون مبارک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محقق خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیرعامل و معاونین و کارکنان شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان و سخنرانی مسئول واحد بازرسی سپاه قدس گیلان در محل نمازخانه این شرکت برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیر عامل و همکاران شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان برگزار شد، سرهنگ پاسدار حسن امینی مسئول واحد بازرسی سپاه قدس گیلان، گفت: توجه به جهاد تبیین و بصیرت افزایی با هدف استخراج حقیقت از دل واقعیت و کاهش فاصله واقعیت با فرا واقعیت در گام دوم انقلاب بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به شخصیت والای شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار شهید سلیمانی نسبت به هر نابسامانی، خود را مسئول می‌دانست و با این روحیه در همه بحران‌های پیش آمده از قبیل زلزله و سیل و… حضور فعال داشت.

مسئول واحد بازرسی سپاه قدس گیلان افزود: سردار شهید سلیمانی خود را وابسته به جناح خاصی نمی‌دانست و به این دلیل محبوب تمام مردم از هر قشر و گروهی بود.

وی به شکل گیری بسیج مردمی جهان اسلام، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران در ناموازنه‌ترین نبرد تاریخ بعد از واقعه عاشورا، به پشتوانه حمایت مردمی در جنگ تحمیلی در برابر جهان استکبار ایستاد و امروز رویش گروه‌های جهادی و مردمی مسلمان در کشورهای مختلف ثمره صدور انقلاب اسلامی است.

امینی اظهار داشت: افتخار ما این است که در پایان چله اول انقلاب اسلامی به مرزهای مسجد الاقصی رسیدیم و ان‌شاءالله به زودی زود با آزادی قدس شریف، انتقام خون مبارک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی محقق خواهد شد.

 وی تآکید کرد: برای شناخت مکتب حاج قاسم سلیمانی باید رجوع کنیم به وصیت نامه این شهید والامقام که بیان داشتند؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی یک حرم است و موظفیم برای حفظ و حراست از حرم نبوی و علوی از این حرم دفاع نماییم.

گفتنی است؛ در این مراسم با ذکر مداحی، به فرازهایی از زندگی و ابعاد شخصیتی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته شد.

Share