احمدی سنگری خبر داد؛

سفر وزیر آموزش و پرورش به گیلان برای بررسی مشکلات آموزشی استان

محمدرضا احمدی سنگری با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از سفر یک روزه این وزیر به استان گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدرضا احمدی امروز( یکشنبه، ۲۵ دی) در جمع خبرنگاران گفت: با دعوت از وزیر آموزش و پرورش طی حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مقرر شد، به گیلان سفر کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به گیلان، اظهار کرد: یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش پنجشنبه( ۲۹دی)به استان سفر کرده و برنامه‌هایی بمنظور بررسی مسائل آموزشی و پرورشی استان خواهد داشت.

نماینده رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهداء، نماینده ولی فقیه، استاندار و نشست با مجمع نمایندگان استان، معلمین استان و روسای آموزش و پرورش شهرستانها، از برنامه‌های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به گیلان است.

وی با بیان اینکه امیدواریم این سفر منشاء خیر در حل مسائل و مشکلات حوزه آموزشی استان باشد، تصریح کرد: تلاش میکنیم تا در برگزاری جلسات و نشست‌ها با وزیر آموزش و پرورش، اهم مشکلات و کاستی های حوزه آموزشی و تربیتی را نشان دهیم تا بتوانیم در مسیر تقویت نظام آموزش و پرورش گام موثری برداریم و بستر توسعه متوازن این حوزه پراهمیت را فراهم آوریم.

Share