فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله؛

سرمنشا انقلاب اسلامی و مقاومت و پایداری قیام میرزا کوچک جنگلی است

سردار عزیزجعفری با بیان اینکه مردم ما تکلیف خود را به خوبی فهمیده‌اند گفت: دشمن با وجود همه شکست‌هایش همچنان بسیار خوش خیال است اما خداوند متعال تکلیف آنان را مشخص کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار «محمدعلی عزیزجعفری» امروز (یکشنبه، ۱۱ دی ماه) در مراسم اختتامیه دومین دوره رخداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» که در تالار مرکزی رشت برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهدای اسلام و انقلاب اظهار داشت: از همه کسانی که ابتکار و خلاقیت برگزاری این جشنواره را به کار بردند قدردانی می‌کنم.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) با بیان اینکه میرزا کوچک جنگلی در دوران غربت و استبداد مردانه در مقابل دشمنان و غارتگران مردم و این ملت ایستاد و مبارزه کرد افزود: اثرات و پیامدهای بسیار بزرگی از میرزا بر جای ماند و الگویی از انقلابی‌گری و مجاهدت را در برابر نظام سلطه و استبداد که امروز جهانی شده است را از خود بر جای گذاشت.

سردار عزیز جعفری مبارزه میرزا کوچک جنگلی را قیامی دینی، ملی، منطقه‌ای و استانی با اتکای بر مردم خواند و ابراز داشت: میرزا درس استقامت و پایداری را تمرین کرد و ثابت نمود می‌توان با ظرفیت مردم، اسلام و دین بزرگترین کارها را انجام داد در حالیکه دشمن همواره در حال القای این است که نمی‌توان مقاومت کرد.

* سرمنشا انقلاب اسلامی و مقاومت و پایداری قیام میرزا کوچک جنگلی است

وی سرمنشا انقلاب اسلامی و مقاومت و پایداری را قیام میرزا کوچک جنگلی دانست و تصریح کرد: امام خمینی (رحمت‌الله علیه) آن مرد بزرگ دوران معاصر پس از آن برخاست و این امت باتجربه از مقاومت‌های مختلف و مبارزات مشروطه را با راهنمایی‌های پیامبر گونه خود گرد هم آورد تا نظام طاغوت را از میان بردارند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم (عج) اتفاقات صد سال اخیر را به ویژه تشکیل انقلاب اسلامی را بی‌نظیر و حاصل مبارزات سربه داران دانست و گفت: امروز ما باید پاسدار این نهضت و قیام و حرکت الهی باشیم و خدا را شاکریم که دلهای نسل جوان و دهه هشتادی‌های ما که دشمنان به آنان به خصوص در حوزه فضای مجازی امید بستند به صورت معجزه آسایی به همین سرداران گره خورده است.

سردار جعفری اذعان کرد: ما در هر مقطعی از انقلاب اسلامی شاهد اتفاقات و حوادث و تحولات اساسی و عمده بودیم که هر کدام از آن‌ها دشواری‌های خاص خود را داشته و امتحانی عظیم برای ملت ایران اسلامی بود که ملت ما از همه آن‌ها سربلند بیرون آمد.

وی ضمن اشاره به فتنه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی از جمله فتنه سال ۸۸ یادآور شد: مردم ایران اسلامی در سال ۸۸ تهدید را به فرصت تبدیل کرد و از ولایت حمایت کردند و در چهل سالگی انقلاب اسلامی هم شاهد شهادت حاج قاسم سلیمانی بودیم که با بدرقه بی‌نظیر و معجزه گونه مردم سراسر جهان همراه شد که به نوعی حکایت از جریان مقاومت بود و هست.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم اضافه کرد: باید خداوند بزرگ را بر نعمت هدایت الهی سپاسگزار باشیم و این راه و اهداف بالای اسلامی و انقلابی را قدر بدانیم و به یاد داشته باشیم هر چه قدر جلو می‌رویم تهاجمات دشمن، فتنه‌ها و جنگ ترکیبی بیشتر و استقامت و پایداری سخت‌تر می‌شود.

* بی‌توجهی به فضای مجازی اثرات مخربی روی نسل جوان گذاشته است

سردار عزیز جعفری با بیان اینکه بی‌توجهی به فضای مجازی اثرات مخربی روی نسل جوان گذاشته است افزود: مردم ما تکلیف را خوب فهمیده‌اند و درس خود را از شهدا و حاج قاسم یاد گرفته‌اند که باید به تکلیف عمل کرد.

وی ضمن اشاره به اغتشاشات اخیر با تاکید بر اینکه دشمن روی ضعف‌های ما تمرکز کرده است اذعان کرد: در طول تاریخ وقتی می‌بینیم مسلمان‌های شرور، دنیا زده و منحرف آن بلا را بر سر امام حسین (علیه السلام) می‌آورند همیشه برای ما سوال بود که مگر می‌شود چنین اتفاقی توسط مسلمانان رخ بدهد، اما در اغتشاشات اخیر دیدیم که چگونه با قصاوت قلب، بچه‌های ما را به شهادت می‌رسانند و در عوض آنان چگونه مظلومانه می‌ایستند و مبارزه می‌کنند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله الاعظم با بیان اینکه دشمن با وجود همه شکست‌هایش همچنان بسیار خوش خیال است و خداوند متعال تکلیف آنان را مشخص کرده است اضافه کرد: درخت انقلاب اسلامی ما به برکت خون شهدا و مبارزات مبارزانی نظیر میرزا کوچک جنگلی امروز در حال به بار نشستن است و باید برای دیدن این ثمرات کل جهان و اتفاقاتی که در این منطقه افتاده است را از نظر بگذرانیم.

سردار عزیز جعفری با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا حتی یک موفقیت هم نداشت تصریح کرد: امروز با همه نقشه‌های آمریکایی‌ها، حاکمیت عراق همسو با جمهوری اسلامی است و برنامه آنان در افغانستان و برای گسترش رژیم صهیونسیتی و در سوریه هم شکست خورد.

وی ابراز داشت: آمریکا داعش را ایجاد کرد تا جلوی گسترش انقلاب اسلامی را بگیرد اما دیدیم که چه شکستی خوردند و پیامد آن هم این بود که دلهای ملت سوریه و عراق با ملت ایران یکی شد و نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر در قالب یگان‌های داوطلب مردمی با یکدیگر متحد شدند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله با تاکید بر اینکه کسانی که داعش را به وجود آوردند امروز پشیمان هستند تصریح کرد: امروز هم باید منتظر حوادث بزرگتری که حتما به نفع انقلاب اسلامی می‌شود باشیم و این همان نصرت الهی است.

* راه مقاومت و ایستادگی پابرجاست

سردار عزیز جعفری نقش مردم در تحولات انقلاب اسلامی را بسیار خطیر و مهم ذکر و اضافه کرد: راه مقاومت و ایستادگی و جهاد در راه خدا همچنان پابرجاست و سردارانی نظیر میرزا کوچک جنگلی و سردار حاج قاسم سلیمانی این راه را به خوبی برایمان ترسیم کردند.

وی تعهد ما در مقابل شهدا را بسیار سنگین دانست و ضمن تاکید بر جهاد فرهنگی و اجتماعی برای تحقق ارزش‌های انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران اسلامی با وجود اینهمه تهاجمات فرهنگی و شبهاتی که دشمن ایجاد می‌کند باز هم عاشق شهدا هستند و قدر آنان را می‌دانند و این هم یکی از نقش‌های مهم و از معجزات شهداست.

فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به نقش مردم تاکید دارند و رسالت اصحاب رسانه و مابقی نیروها در پیشبرد حرکت انقلاب اسلامی تعیین کننده است.

گفتنی است، دومین رخداد رسانه‌ای سردار تا سردار به همت جبهه فرهنگی انقلاب و با مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان برگزار شد.

Share