اوج تدبیر و نبوغ مسئولان!

راهکار عجیب سازمان سنجش برای کنکور: ۲۹ و ۳۰ دی اینترنت کل کشور قطع می‌شود!

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش گفت: قصد داریم با همکاری وزارت ارتباطات در زمان برگزاری کنکور در کل کشور اینترنت را قطع کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مروتی، معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش که در برنامه‌ صداوسیما حضور داشت، درباره راهکار سازمان و سنجش برای جلوگیری از حواشی کنکور و ماجرای لو رفتن پاسخ‌ها گفت: در ساعات برگزاری مرحله اول کنکور، اینترنت در کل کشور انشاالله قطع خواهد شد!

وی درباره قطع اینترنت در ساعات برگزاری کنکور گفت: سال گذشته اینترنت به صورت نقطه ای قطع شده بود اما از آنتن های دیگر توانسته بودند، آنتن بگیرند؛ چرا که اگر یک آنتنی در یک منطقه ای قطع باشد در همان منطقه این امکان وجود دارد که از آنتنی که کمی دورتر است، خط را بگیرید. بنابراین ما قصد داریم در زمان برگزاری کنکور در کل کشور اینترنت را قطع کنیم.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به سوال مجری که به نظر می رسد این روش منطقی نباشد و وزارت ارتباطات در این خصوص باید اظهار نظر کند و مسئولیت دارد، گفت: وزارت ارتباطات مسئولیت فنی این موضوع را برعهده دارد اما برای چند ساعت می ارزد که اینترنت به صورت سراسری قطع شود، چرا که سرنوشت داوطلبان در آن ساعت ها رقم می خورد.

Share