رئیس اداره پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گیلان:

تنبیه دانش‌آموز تالشی توسط معلم در دست پیگیری است | طبق مقررات با معلم برخورد خواهد شد

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گیلان گفت: موضوع تنبیه دانش‌آموز یکی از مدارس شهرستان تالش توسط معلم با جدیت در حال پیگیری فوری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، شهرام رفیعی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا پیرامون جزئیات تنبیه بدنی دانش آموزی در شهرستان تالش اظهار کرد: پس از گزارش به موقع مدیر مدرسه به واحد بازرسی آموزش و پرورش مبنی بر وارد کردن ضربه توسط معلم به پای دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی مدرسه صائب ۲ شهرستان تالش که موجب به زمین افتادن و آسیب دیدگی دست دانش‌آموز شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طی بررسی‌های انجام شده و بازدید میدانی از مدرسه یاد شده، برای معلم متخلف توصیه کتبی صادر شد و پرونده وی در هیات تخلفات استان در حال پیگیری است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش گیلان بیان کرد: مسئولان شهرستان تالش نیز به صورت میدانی با حضور در مدرسه، موضوع را بررسی کردند و طبق مقررات با معلم برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برخورد فیزیکی به هیچ وجه مورد تایید نیست، اضافه کرد: با توجه به ممنوعیت تنبیه بدنی این موضوع با جدیت بیشتر در مدارس پیگیری می‌شود و امید است تا دیگر شاهد مواردی از این دست در واحدهای آموزشی نباشیم.

استان گیلان دارای افزون بر ۳۷۰ هزار دانش‌آموز است که در نزدیک به چهار هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

Share