مدیرکل راه و شهرسازی گیلان اعلام کرد:

تعداد واحدهای در دست اجرای نهضت ملی مسکن در گیلان به بیش از ۸ هزار رسید

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۵۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در انزلی گفت: با شروع عملیات اجرایی این واحدها، تعداد واحدهای در دست اجرای نهضت ملی مسکن در استان به بیش از هشت هزار و ۳۴۰ واحد رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هادی رحمانی در حاشیه کلنگ زنی یک هزار و ۵۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در انزلی در جمع خبرنگاران افزود: برنامه ریزی کردیم که تعداد واحدهای در حال ساخت نهضت ملی مسکن در استان تا پایان امسال به بیش از ۱۰ هزار واحد برسد.

وی اظهار داشت: در راستای سیاست های خانه دار کردن مردم نقش حمایتی دولت با تامین زمین و تسهیلات بانکی انجام می شود که به ‌ازای هر واحد مسکونی ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با سه سال تنفس و بازپرداخت ۱۷ ساله در مجموع ۲۰ ساله تعلق می گیرد.

رحمانی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۶ هزار نفر وجه اولیه را واریز کردند، افزود: بنا داریم با شیوه های نوین سازی و صنعتی، هزینه های ساخت مسکن را کاهش دهیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان تصریح کرد: سایت ثبت نام برای طرح نهضت ملی مسکن باز است و متقاضیان می توانند برای استفاده از این طرح ثبت نام کنند.

از ۱۰۸ هزار و ۸۶۵ نفر ثبت نام کننده در طرح نهضت ملی مسکن تا کنون؛ ۹۸ هزار و ۸۶۲ واحد تعیین تکلیف شدند. از مجموع ثبت نام شدگان؛ ۲۹ هزار و ۶۴۱ نفر حائز شرایط هستند.

عملیات اجرایی یک‌هزارو ۵۵۰ واحد نهضت ملی مسکن عصر امروز (سه شنبه با حضور هادی رحمانی مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، فرماندار انزلی ، امام جمعه انزلی و فرمانده ناوگان شمال اغاز شد.

بندر انزلی در ۴۰ کیلومتری شمال غربی مرکز استان گیلان واغع است.

Share