بخشدار خورگام رودبار اعلام کرد:

بارش نیم متری برف در ارتفاعات خورگام رودبار | مشکلی در تأمین سوخت و آرد وجود ندارد

بخشدار خورگام رودبار با بیان اینکه بارش برف در ارتفاعات خورگام به نیم متر می رسد، گفت: در حال حاضر راه‌های فرعی و اصلی باز و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از مهر، محمدرضا باقری با اشاره به جزئیات شرایط جوی در بخش خورگام رودبار، اظهار کرد: ارتفاع برف که بارش آن یک هفته‌ای است در خورگام آغاز شده در پایین دست ۳۰ سانتیمتر و در ارتفاعات و مناطق روستایی شاه شهیدان و گلنگش به نیم متر هم می‌رسد.

وی از بازگشایی مسیر خورگام به دیلمان خبر داد و افزود: با تلاش عوامل راهداری شهرستان محور مواصلاتی دو شهرستان رودبار و سیاهکل بازگشایی شد و تردد در آن جریان دارد.

بخشدار خورگام با تقدیر از تلاش عوامل راهداری و ستاد مدیریت بحران شهرستان، بیان کرد: در حال حاضر راه‌های فرعی و اصلی بخش خورگام باز و تردد فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

باقری با اشاره به برودت هوا و یخ زدگی و احتمال لغزندگی محورها، از مردم خواست تا حد امکان از تردد غیر ضرور در محورهای اصلی و فرعی بخش خورگام خودداری کرده و سفرشان را به زمان مناسب‌تری موکول کنند.

وی با اشاره به بازدیدهای سرزده از نانوایی‌های بخش خورگام، افزود: با توجه به پیش بینی‌هایی که ستاد مدیریت بحران شهرستان و بخش از قبل صورت داده بود تاکنون مشکلی در تأمین سوخت و آرد مورد نیاز نانوایی‌ها وجود ندارد.

بخشدار خورگام از قطعی چند ساعته برق ۸ روستای این بخش خبر داد و اضافه کرد: به محض دریافت گزارش قطعی برق در برخی روستاهای خورگام، پیگیری این موضوع در دستور کار قرار گرفت و برق این روستاها مجدد وصل شد.

باقری با اشاره به قطعی برق در یکی از روستاهای خورگام به دلیل سرقت کابل‌ها، اضافه کرد: برق روستای گلنگش خورگام به دلیل سرقت کابل‌ها چند ساعتی قطع و سپس با تلاش همکاران اداره برق این مشکل برطرف شد.

وی با تقدیر از ستاد مدیریت بحران و همچنین خبرنگاران و رسانه‌ها، افزود: اطلاع رسانی به موقع از سوی خبرنگاران و اصحاب رسانه خدمات دهی ستاد مدیریت بحران را تسهیل می بخشد.

Share