فرماندار تالش خبر داد؛

اختصاص ۱۸۰میلیارد تومان اعتبار عمرانی به تالش در سال ۱۴۰۱

فرماندار تالش بر اهمیت محرومیت‌زدایی در شهرستان تاکید کرد و خواستار جدیت دستگاه‌های اجرایی در ارسال وضعیت طرح‌ها جهت جذب اعتبارات شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان تالش به ریاست کیا عاشوری فرماندار تالش با حضور شراره کاووسی رئیس سازمان برنامه و بودجه، نیک فهم مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری تالش برگزار شد.

فرماندار تالش به جذب ۶۸میلیارد تومانی اعتبارات طرح‌های عمرانی شهرستان در سال گذشته اشاره کرد و از اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان برای طرح‌های تالش خبر داد و افزود: این میزان اعتبار اختصاص یافته در حوزه‌های عمرانی شهرستات استفاده میگردد.

وی با تاکید برنگاه ویژه سازمان برنامه بودجه بر وجود ظرفیت گردشگری در شهرستان تالش جهت گسترش این ظرفیت در سطح شهرستان گفت: تکمیل زیرساخت‌های شهرستان نقشی مهم در جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال دارد.

عاشوری با توجه به رویکرد دولت مبنی بر کار جهادی و میدانی همه دستگاه‌ها موظف به پیگیری مصوبه‌ها هستند تا کار اجرا با وقفه مواجه نشود.

فرماندار تالش ادامه داد: حجم کمبودها و نواقص زیرساختی در این شهرستان به گونه‌ای است که در زیرساخت‌ها وضعیت تالش نسبت به دیگر شهرستان‌ها پایین‌تر است و ماشین آلات دستگاه‌های اجرایی جوابگوی شهرستان نیست، انتظار مردم و مسئولان این شهرستان توسعه متوازن است.

وی افزود: هر چند که تاکنون کارهای بی‌شماری در جهت رونق بخشی به این شهر صورت گرفته ولی به هیچوجه کافی نیست و می‌بایست دولت در این زمینه کارهای بیشتری انجام دهد.

عاشوری در ادامه از اجرای پروژه روشنایی در حوزه استحفاظی تالش خبرداد و گفت: این پروژه با جذب اعتبار خوب تا ۱۵روزدیگرمورد بهره برداری قرار میگیرد.

فرماندار تالش با اشاره به پروژه‌های عمرانی بویژه پل امید، کمربندی تالش، پل داخل شهر اسالم، سد لاستیکی از مهمترین پروژه‌هایی است در سطح شهرستان باید اجرایی و تسریع شود.

Share