جام جهانی 2022 قطر

گلر اصلی کامرون به خانه فرستاده شد

رسانه‌ها خبر داده‌اند «آندره اونانا» دروازه‌بان اول تیم اینتر و تیم ملی کامرون به دلایل انضباطی و پس از تنش لفظی با «ریگوبرت سانگ» سرمربی این تیم درباره شیوه بازی خود، از لیست «شیرهای رام‌نشدنی» کنار گذاشته و به خانه فرستاده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، رسانه‌ها خبر داده‌اند «آندره اونانا» دروازه‌بان اول تیم اینتر و تیم ملی کامرون به دلایل انضباطی و پس از تنش لفظی با «ریگوبرت سانگ» سرمربی این تیم درباره شیوه بازی خود، از لیست «شیرهای رام‌نشدنی» کنار گذاشته و به خانه فرستاده شد.

ترکیب تیم ملی کامرون برای بازی امروز با صربستان درحالی اعلام شد که یک شگفتانه را با خود همراه داشت: اونانا در ترکیب ۱۱ نفره نبود.

گفته شده سانگ از اونانا خواسته بود تا به شیوه «سنتی» دروازه‌بانی کند اما او که بازی با توپ خوبی دارد، نظر سرمربی را رد کرده بود.

«درموت کوریگان» خبرنگار نشریه معتبر «اتلتیک» نوشته ریشه این اختلاف به جایی برمی‌گردد که سانگ از دروازه‌بان ۲۶ ساله تیمش خواسته بود ضربه‌های دروازه را به‌جای ارسال پاس کوتاه، به صورت بلند به زمین حریف بفرستد اما اونانا این شیوه را نپذیرفته بود.

کامرون امروز با دروازه‌بان دو تیم خود به مصاف صربستان رفته و تا اینجای کار با نتیجه سه بر یک از حریف خود عقب است.

Share