رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد:

هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تمدید شد

به گفته رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با توجه به استقبال خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای استان مهلت شرکت در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۳۰ آذر تمدید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ مهدی پارسا امروز در نشست با اعضای دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گیلان، با اشاره به استقبال اصحاب محترم رسانه از هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: با توجه به استقبال خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای استان مهلت شرکت در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا ۳۰ آذر تمدید شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های گزارش تحقیقی و تحلیلی،گزارش خبری، مصاحبه،یادداشت و سرمقاله‌، تیتر،اینفوگرافی،موشن‌گرافی، عکس،کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند، پادکست به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه آثار ارسالی باید از ابتدای دی ۱۴۰۰ لغایت ۳۰ آذر۱۴۰۱ در رسانه‌های مجازی و مکتوب استان منتشر شده باشند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در هر بخش، پنج اثر خود را از طریق سایت ابوذر گیلان به نشانی www.Abozargilan.ir به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان ارسال کنند.

وی با قدردانی از اصحاب محترم رسانه که با اراده‌ای پولادین و عزمی راسخ در جنگ نابرابر رسانه‌ای در برابر تحریف واقعیات، دروغ، سیاه‌نمایی،وارونه نمایی و کتمان دستاوردهای امیدآفرین انقلاب توسط دشمن به جهاد تبیین می‌پردازند، خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه با بینش و زمان شناسی، هوشمندانه و با قدرت در خط مقدم مبارزه با نظام سلطه به عنوان افسران جنگ نرم به تبیین‌گری و مقابله با جنگ شناختی می‌پردازند.

پارسا با اشاره به اینکه این جشنواره در دو محور ملی و بومی اجرا خواهد شد، تصریح کرد:شعار سال«تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی،دستاوردهای انقلاب اسلامی،بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرین، خانواده جامعه فرزندآوری و سبک زندگی ایرانی اسلامی از محورهای ملی هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گیلان می‌باشد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر اهمیت مطالبه‌گری همراه با راهکار در حوزه مسائل بومی گفت: گردشگری گیلان، کوهستان زباله سراوان و تهدیدهای تغییر کاربری اراضی کشاورزی از جمله محورهای بومی مهم در هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر است.

انتهای پیام/

Share