عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

نگرانی امروز ما از موشک‌های نرم و فرهنگی دشمن است | تفکر انقلابی به دنبال آقازاده بازی نیست

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ما امروز از ناوها و تجهیزات دشمن باکی نداریم، گفت: نگرانی ما از موشک‌های نرم و فرهنگی دشمن است که از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های مختلف به تهاجم انقلاب اسلامی آمده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، ابراهیم رضایی در آئین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در منطقه آزادانزلی با بیان اینکه نام گیلان و پیشگامی مردم استان در هشت دی‌ماه ۱۳۸۸ باعث شور و شعف در کشور شد، اظهار کرد: مردم گیلان یک روز زودتر از مردم کشور که در ۹ ی به پشتیبانی از انقلاب و کورکردن چشم فتنه اعتراض کردند اعتراض خود به نفاق و پشتیبانی از انقلاب را اعلام کردند.

وی با بیان اینکه وقتی رویدادهای چند سال اخیر را نکاه می‌کنیم به تفکر غرب‌گرایی می‌رسیم، گفت: برخی معتقد بودند که با مذاکره با غربی‌ها مشکلات کشور حل می‌شود و اعتقادی به داخل و توان نیروهای جوان کشور نداشتند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این نگاه غربی برخی مسؤولین باعث شد در حوزه فرهنگ سند ۲۰۳۰ مطرح و بعضاً اجرایی شود، افزود: در مقابل این تفکر غرب‌گرا تفکر انقلاب و امام خمینی است و این نوع تفکر نگاهش معطوف به داخل کشور است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس که همه کشورها مقابل ایران بودند تفکر انقلابی و امام خمینی بود که موجب شد تا ایران پیروز و هشت سال ایستادگی کند، تصریح کرد: هرجایی که در طول عمر انقلاب توانستیم در هر حوزه‌ای پیشرفت کنیم به دلیل توجه و اعتماد به نیروی داخل و تفکر انقلابی است که فراتر از گروه‌ها و احزاب چپ و راست است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در طول چهل سال مجاهدت با تفکر انقلابی مقابل همه خسم ایستاد و داعش را نیز نابود کرد، گفت: تفکری که آمریکایی‌ها در منطقه شکست داد و داعش را نابود کرد می‌تواند مشکلات داخلی کشور را نیز حل کند و این تفکر چیزی نیست جز تفکر انقلابی و توجه به توان و ظرفیت‌های داخلی.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تفکر انقلابی به دنبال آقازاده بازی و پارتی‌بازی نیست، افزود: راه و رسم جشنواره ابوذر باید راه و رسم سردار سلیمانی باشد و این مسؤولیت و رسالت اصحاب رسانه و خبرنگاران است.

رضایی با بیان اینکه همه مردم بخصوص خبرنگاران باید وصیت‌نامه سردار سلیمانی را با دقت بخوانند و توجه کنند، افزود: تأکید سردار سلیمانی در وصیت‌نامه خود توجه و اطاعت از ولی‌فقیه است و باید در تولیدات محتوایی باید به این امر توجه ویژه شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امروز در جنگ روایت‌ها قرار داریم، تصریح کرد: رسانه‌های بیگانه هنوز هم از به کار بردن واژه ترور برای شهید سلیمانی طفره می‌روند و از واژه کشته شدن استفاده می‌کنند و حتی نتوانستند سردار سلیمانی را در میدان نبرد به شهادت برسانند و به‌صورت بزدلانه اقدام به ترور کردند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما امروز از ناوها و تجهیزات دشمن باکی نداریم چراکه از نیروهای نظامی خود برای دفاع از کیان کشور مطمئنیم و نگرانی نداریم، گفت: نگرانی ما از موشک‌های نرم و فرهنگی دشمن است که از طریق رسانه‌ها و شبکه‌های مختلف به تهاجم انقلاب اسلامی آمده است.

وی با بیان اینکه اطلاعات یکی از ارزشمند کالاها در عصر امروز است، گفت: امروز در جنگ عظیم فرهنگی با دشمن هستیم و رسانه‌ها افسران جنگ نرم انقلاب اسلامی هستند که جشنواره ابوذر فرصتی برای دیده شدن بهتر آثار رسانه‌های انقلابی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه سرمایه‌های دشمن برای حوزه رسانه بیشتر شده و توان بیشتری را در این مسیر قرار داده است، افزود: سرمایه‌گذاری عظیم دشمن در حوزه فرهنگ و رسانه چندین برابر جنگ‌های فیزیکی و سخت است و باید برای هر برنامه دشمن آماده و مجهز باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردار سلیمانی در کل کشور و منطقه نماد صلح و امنیت بود، تصریح کرد: وقتی خبر شهادت سردار سلیمانی منتشر شد همه کشورها و مردم آزادی‌خواه در غم شهادتش به پا خواستند و آمریکایی‌ها فکر نمی‌کردند که این‌گونه مغضوب مردم منطقه قرار گیرند.

رضایی با بیان اینکه رسانه جایی برای تسویه‌حساب نیست، گفت: امروز در رسانه‌ها هم به تدبیر و هم به شجاعت نیازمندیم و در انتشار اخبار حساس باید دقت بیشتری کرد تا ذهن مردم را نسبت به کشور و انقلاب بدبین نکنیم.

Share