با حکم رضا ثقتی صورت گرفت؛

«عباس میرزنگویی» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه شد

عباس میرزنگویی در حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، به عنوان سرپرست اداره شهرستان آستانه اشرفیه منصوب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رضا ثقتی در حکمی، عباس میرزنگویی را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه منصوب کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در نشست با سرپرست فرمانداری آستانه اشرفیه با اشاره به سابقه تاریخی، فرهنگ غنی شهرستان و توانمندی‌های برجسته فرهنگی و هنری مردم این منطقه، بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در کنار استفاده از پتانسیل‌های شهرستانی را در پیشبرد امور موثر ذکر کرد.

 وی آستانه اشرفیه را نگینی در گیلان عنوان کرد و علقه‌های مذهبی و فرهنگ غنی دینی این شهرستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردمی‌سازی فرهنگ در راستای تحقق گفتمان فرهنگی دولت جهادی سیزدهم، انتظارم از مسئولان ادارات در شهرستان‌هاست.

ثقتی به سوابق سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه اشاره و ابراز امیدواری کرد که با حمایت مدیران شهرستان و هم‌افزایی اهالی فرهنگ و هنر، شاهد تحولاتی مثبت در این شهرستان باشیم.

وی در خاتمه این نشست، عباس میرزنگویی را به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه معرفی کرد.

میرزنگویی کارمند رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در کارنامه خود ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائنات به مدت شش سال، دبیری شورای فرهنگ عمومی شهرستان قائنات و مدیریت اجرایی چندین همایش و جشنواره‌های هنری در گستره‌های استانی و شهرستانی را دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان پس از این دیدار، از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه بازدید و با کارمندان این اداره، دیدار و گفت و گو کرد.

Share