با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز؛

عارف احمدی فر رییس هیات تنیس روی میز گیلان شد | داوران ایرانی جزء برترین‌ها در جهان هستند

مجمع انتخاباتی استان گیلان روز شنیه با حضور مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون و جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در محل اداره ورزش و جوانان این استان برگزار و عارف احمدی فر با کسب ۱۷ رای از ۳۱ آرای ماخوذه به عنوان رئیس هیئت تنیس روی میز استان گیلان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: داوران ما جزو برترین‌ها در جهان محسوب می‌شوند و همواره در مسابقات مهم جهانی حضور داشته و بازیهای مهم را قضاوت می‌کنند. مهرداد علی‌قارادشی افزود: خوشبختانه ما از داوران و مربیان زبده‌ای در این فدراسیون به خصوص در بخش داوری برخوردار هستیم و تنها فدراسیون در کشور هستیم که در چند دوره اخیر مسابقات المپیک، داوری از بخش بانوان حضور داشته و افتخار بزرگی برای جامعه داوری ورزش محسوب می‌شود.

وی که برای حضور در انتخابات ریاست هیات تنیس روی میز گیلان در رشت حضور داشت، ادامه داد: در حوزه مربیان نیز تاکنون ورزشکاران ما با مربیان داخلی افتخارات زیادی را کسب کردند و مربیان با دانشی در این فدراسیون داریم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: البته اگر شرایط مهیا شود به طور حتم از برترین مربیان جهان برای ارتقای سطح کیفی ورزشکاران ما سود خواهیم برد چون برای پیشرفت باید از برترین و به روزترین مربیان استفاده کرد.

وی اضافه کرد: بازیکنان ما نیز طی چند سال اخیر رشد خوبی داشته و هم اینک در رده سنی بزرگسالان رتبه بیستم جهان و رتبه پنجم آسیا را دراختیار داریم اما نوجوانان و جوانان ما پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و در آسیا که یکی از قطب‌های برتر تنیس روی میز بشمار می رود، رتبه سوم را دراختیار داریم.

علی قارادشی به در پیش بودن مسابقات جهانی تنیس روی میز نیز اشاره و بیان کرد: دی ماه امسال مرحله مقدماتی رقابتهای تنیس روی میز انتخابی جهان در قطر برگزار می‌شود که امیدواریم ورزشکاران ما بتوانند با آمادگی کامل و با تمام قدرت در این دوره از مسابقات حضور یابند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مرحله نهایی رقابتهای تنیس روی میز انتخابی جهان نیز در آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد که امید است ورزشکاران ما با درخشش در رقابتهای قطر، بتوانند جواز حضور در مرحله نهایی این مسابقات را کسب کنند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد: پس از اتمام مرحله مقدماتی رقابتهای جهانی ۲ رویداد بین‌المللی نیز در قطر برگزار می‌شود که در هر ۲ مسابقه بین‌المللی حضور خواهیم یافت و علاوه بر آن نیز رقابتهای لیگ برتر تنیس روی میز در هر ۲بخش بانوان و آقایان ادامه خواهد یافت.

وی به توسعه ورزش تنیس روی میز اشاره کرد و گفت: برای توسعه این رشته و همچنین کشف استعدادهای بیشتر با وزارت آموزش و پرورش، دانشگاهها و نیروهای مسلح همکاری و تعامل خوبی داریم که این روند ادامه خواهد یافت تا بتوانیم بیش از پیش این رشته را در کشور توسعه دهیم.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان گیلان انتخاب شد

انتخابات ریاست هیات تنیس روی میز گیلان روز شنبه با حضور رئیس فدراسیون، جهانبخش آرمان مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان، معاونان اداره ورزش و همچنین اعضای مجمع عمومی هیات تنیس روی میز این استان در رشت برگزار شد.

در پایان این انتخابات نیز عارف احمدی فر با کسب ۱۷ رای از ۳۱ آرای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیات تنیس روی میز استان گیلان انتخاب شد و سیاوش خداپرست دیگر کاندادی احراز این پست نیز در جریان این انتخابات ۱۴ رای کسب کرد.

همچنین سجاد پیری با کسب ۲۷ رای به عنوان خزانه دار، علیرضا یوسفی با کسب ۲۷ رای به عنوان ناظر اداره کل، فرشید مختصری با کسب ۲۷ رای به عنوان کارشناس خبره، حمیدرضا جعفری با کسب ۲۵ رای و سارا نوغانی با کسب ۲۳ رای به عنوان اعضای هیات رئیسه تنیس روی میز گیلان انتخاب شدند.

Share