علیرضا جهانبخش

منچستر رویایی بزرگ اما دست‌یافتنی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهاجم ملی‌پوش نایمخن هلند گفت: پیوستن به منچستر می‌تواند آرزوی هر فوتبالیستی باشد، با این حال دست نیافتنی هم نیست و من هم تلاش می‌کنم تا حتماً به اهداف بزرگی که دارم برسم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاعلیرضا جهانبخش در خصوص اینکه گفته می‌شود باشگاه منچستر یونایتد برای فصل آینده روی وی نظر دارد، گفت: واقعیت این است که من هم خیلی در جریان این موضوع نیستم و با مدیر برنامه‌هایم نیز صحبتی در این خصوص نداشته‌ام. این بحث یبشتر در رسانه‌ها وجود داشته و من هم از طریق رسانه‌ها از ریز این موضوع مطلع شدم.

13920911000282_PhotoAوی ادامه داد: اگر این اتفاق رخ دهد خیلی خوب است چون پیوستن به این تیم انگلیسی می‌تواند آرزوی هر فوتبالیستی باشد، با این حال دست نیافتنی هم نیست و من هم تلاش می‌کنم تا حتماً به اهداف بزرگی که دارم برسم.

جهانبخش یادآور شد: هدف اولم در اروپا به طور قطع این است که به تیم‌های بزرگ اروپا برسم و تیم نایمخن هلند را انتخاب کردم تا به این هدف بزرگ برسم و امیدوارم با تلاشی که می‌کنم به آن برسم.

مهاجم نایمخن در مورد اینکه به کدام لیگ در اروپا علاقه دارد، گفت: به شخصه لیگ آلمان را دوست دارم چون بازیکنان هلندی زیادی در این کشور هستند و بازی‌ام نیز شباهت زیادی به سبک فوتبال آلمان دارد اما باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.

جهانبخش در پاسخ به این سؤال که در صورت پیوستن کی‌روش به منچستر یونایتد، این موضوع تا چه اندازه برای او اهمیت خواهد داشت، گفت: به نظر خودم به شخصه اگر بتوانم در تیم ملی بازی‌های خوبی را انجام دهم، به طور حتم شانس‌های بزرگ زیادی هم در آینده به سراغ من خواهند آمد. نگاه کوتاه مدت من فعلا به جام جهانی است از سوی دیگر اینکه کی‌روش گزینه سرمربیگری منچستر می‌شود، نشان می‌دهد که تیم ملی ایران از چه امتیاز ویژه‌ای سود می‌برد که امروز یکی از بهترین مربیان دنیا را در اختیار دارد.

وی در خصوص اینکه با توجه به علاقه کی‌روش به او، آیا این امر در صورت پیوستن سرمربی تیم ملی به تیم انگلیسی، ضامن حضور این بازیکن در این تیم خواهد بود، گفت: در این مورد صحبت کردن خیلی سخت است. البته من تلاشم را می‌کنم تا زیرنظر هر مربی که کار می‌کنم، بهترین عملکردم را داشته باشم و امیدوارم در برزیل هم همین طور باشد. با این حال برای آینده اهداف بزرگی دارم.

مهاجم تیم ملی افزود: می‌گویند کی‌روش علاقه بیشتری به من نسبت به سایرین دارد اما خودم چنین احساسی نداشته‌ام و شاید همبازی‌هایم در این خصوص حس خاصی داشته باشند./فارس

Share