راز ثروت آفرینی که هیچ کس به شما نگفته است

یکی از لازمه‌ های کسب ثروت و موفقیت در زندگی درک این مطلب می‌ باشد که باید مانند افراد پولدار و ثروتمند رفتار کرد. زیرا این رفتار باعث پیشرفت شخصی و اجتماعی ما خواهد شد و ما را در موقعیت‌ های مختلفی قرار می‌ دهد. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه های سودمند بیشتر آشنا شوید.

یکی از لازمه‌ های کسب ثروت و موفقیت در زندگی درک این مطلب می‌ باشد که باید مانند افراد پولدار و ثروتمند رفتار کرد. زیرا این رفتار باعث پیشرفت شخصی و اجتماعی ما خواهد شد و ما را در موقعیت‌ های مختلفی قرار می‌ دهد. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه های سودمند بیشتر آشنا شوید.

رب انار سرد است یا گرم

آیا می دانید که طبع رب انار سرد است یا گرم، هر شهر سوغاتی مخصوص به خود را دارد به نظر شما رب انار سوغات کجاست.

رب انار هم به صورت خانگی و هم به صورت کارخانه ای تولید می شود و این نکته بسیار مهم است که فروش رب انار در چه مراکزی انجام می شود که هم معتبر باشد و هم رب مرغوبی را عرضه نماید.

به مارک و کارخانه ی تولید رب انار دقت کنید که از کارخانه های مطرح کشور باشد و همچنین اگر از رب انار های خانگی خریداری می کنید دقت داشته باشید که به صورت بهداشتی تولید شده باشد.

انار در شهر های با طبیعت گرم رشد می کند و همچنین این شهر ها باید دارای آب فراوان باشند تا انار های پر آبی را برداشت کنند.

انار در شهر ساوه به وفور یافت می شود و انار و رب انار این شهر به عنوان یک سوغات ارزشمند می باشد که کیفیت بسیار زیادی دارد.

سقف انتقال پول از خارج به ایران

آیا می دانید که سقف انتقال پول از خارج به ایران چه میزان است، یکی از راه حل هایی که برای جا به جایی ارز به داخل کشور می توان ذکر نمود.

می توان گفت از برخی جهات برای ایرانی ها استفاده از آن ممکن است در قیاس با دیگر روش ها مناسب تر به نظر برسد، انتقال ارز و پول به داخل کشور با استفاده از ارزهای مجازی نظیر بیت کوین می باشد.

بیت کوین یک نوع پول دیجیتال است که با استفاده از آن می توانید سرمایه گذاری و کسب درآمد کنید. برای این کار کافی است حسابی در سایت های فعال در این زمینهداشته باشید و یک کیف پول ایجاد کنید.

طرف دیگر معامله که خارج از ایران قرار دارد می تواند مبلغ مورد نظر را تبدیل به بیت کوین یا هر ارز مجازی دیگر تبدیل نموده و به والت یا کیف پول شما واریز کند و شما نیز می توانید این ارز را در داخل کشور به ریال تبدیل کرده و از آن استفاده کنید.

سوپر خوب

به نظر شما آیا می شود یک سوپر خوب و سوپر مارکت ماهی پنجاه تا صد میلیون درآمد داشته باشد؟ تصور چنین اعداد و ارقامی برای سوپر مارکت ها غیر واقعی است، چطور می توان کاری کرد که یک سوپر مارکت به اعداد خیلی بالا در ماه دست یابد؟

راهکاری وجود ندارد؛ مگر این که شما سیستم تان را گسترده تر نمایید. بیایید هایپر مارکت تأسیس کنید.

 اما آیا باز هم تصور چنین اعدادی غیر ممکن است؟

 شما قطعا افق کوروش را می شناسید، افق کوروش از همان ابتدا در سایر شهر ها شعب مختلف تأسیس نکرد،  نه فروش زیادی داشت و نه تبلیغاتش گسترده بود.

افق کوروش قبل از این که فروشگاه هایش را تأسیس کند؛ برند سازی و خودش را مطرح نمود. صاحب این فروشگاه مردم را نسبت به افق کوروش و کاری که می خواهد انجام دهد متمایل کرد سپس نمایندگی پذیرفت و کسانی را که می خواستند هایپر مارکت تأسیس کنند به سمت خود کشاند.

Share