فرمانده انتظامی شهرستان رودسر خبر داد:

دستگیری عاملان نزاع و درگیری در کلاچای | درگیری ۸ نفر با سلاح سرد با همدیگر

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از دستگیری عاملان نزاع و درگیری دسته جمعی در بخش کلاچای خبر داد و گفت: با حضور پلیس در آدرس مورد نظر و مشاهده درگیری ۸ نفر با سلاح سرد با همدیگر، نسبت به دستگیری این افراد اقدام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی  اظهار داشت: سلب آسایش شهروندان و ایجاد نزاع و درگیری در سطح جامعه خط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی با قاطعیت با افرادی که باعث بر هم زدن نظم و امنیت می‌شوند، برخورد قانونی می‌کند.

وی در ادامه گفت: طی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری دسته جمعی مابین تعدادی از جوانان در ساعات اولیه بامداد در میدان شیدا شهر کلاچای بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با اشاره به اینکه با حضور پلیس در آدرس مورد نظر و مشاهده درگیری ۸ نفر با سلاح سرد با همدیگر، نسبت به دستگیری این افراد اقدام کرد افزود: در این درگیری یک نفر مجروح شد که بلافاصله به بیمارستان انتقال یافت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان این پرونده که تعدادی از آن‌ها از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نارضایتی مردم در این خصوص اشاره کرد و بیان داشت: تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است.

Share