در مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور؛

داماش گیلان قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور شد

مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور که به میزبانی استان هرمزگان برگزار شد، با قهرمانی تیم داماش گیلان و نایب قهرمانی شهرداری بندرعباس پایان یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، این مسابقات با حضور هشت تیم به میزبانی بندرعباس و با حضور تیم‌های پیکان ریز جم، داماش گیلان، خزرپوشان ساری و شهرداری بندرعباس و در سیریک با تیم‌های خاتون بم، عقاب کرمانشاه و صدر شیمی یزد به میزبانی ستارگان مکران سیریک برگزار شد.

از گروه بندرعباس تیم‌های شهرداری بندرعباس و داماش گیلان و در سیریک نیز تیم‌های ستارگان مکران سیریک و خاتون بم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در این مرحله شهرداری بندرعباس پنج بر۲ ستارگان مکران سیریک را شکست داد و داماش گیلان ۱۰ بر ۲ تیم خاتون بم را در هم کوبید.

۲ نماینده گیلان و هرمزگان در فوتبال ساحلی بانوان کشور برای کسب عنوان قهرمانی جمعه شب در حضور تماشاگران و مسوولان در زمین ساحلی غدیر مقابل هم قرار گرفتند، شهرداری بندرعباس در دیدار پایانی تلاش کرد تا عنوان قهرمانی را کسب کند، اما دریافت چهار گل و قبول شکست در جایگاه دوم بعد از داماش گیلان ایستاد.

فاطمه یگانه در این دوره از رقابت‌ها از تیم ستارگان مکران با به ثمر رساندن ۲۰ گل به عنوان خانم گل مسابقات معرفی شد؛ در بازی رده‌بندی نیز تیم ستارگان مکران سیریک با پیروزی بر تیم خاتون بم در مکان سوم قرار گرفت.

در مراسم پایانی که با حضور شهرداربندرعباس، مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان، رییس سازمان فرهنگی اجتماعی وورزشی شهرداری بندرعباس، رییس هیات فوتبال استان، اعضای شورای شهر بندرعباس، مسوول برگزار کننده مسابقات و دیگر مسوولان به تیم‌های برتر مدال و جام قهرمانی اهدا شد.

Share