رئیس کل دادگستری گیلان تأکید کرد:

حجت‌الاسلام خلیلی: راه را برای دخالت بیگانگان باز نکنیم

رئیس شورای قضایی استان گیلان اظهار کرد: در جامعه امروز ما دشمن مولد تفرقه و به دنبال اختلاف‌افکنی و پراکندگی است لذا هنر ما این است که در مسیر تفرقه‌آمیزی که برای ما تعریف می‌کند وارد نشویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست شورای قضایی استان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی، رئیس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار داشت: «امام» محور وحدت در جامعه است و باید از حضرت صدیقه طاهره پایبندی و وفاداری به ولایت، جمع کردن و اتحاد جامعه را بیاموزیم.

حجت‌الاسلام خلیلی با اشاره به اینکه انسان‌ها مختلف آفریده شده‌اند و به عنوان مخلوقات خداوند دارای اقوام، نژاد، رنگ، ادیان و مذاهب مختلفند و سنت‌ها و سیره‌های انسان‌ها نیز با هم تفاوت دارد، افزود: انسان‌ها در مسیر سیر به سوی خداوند تبارک و تعالی باید به وحدت برسند زیرا خدا واحد است و افعال بشر نیز باید تنها برای او و در جهت الهی باشد و در غیر این صورت دچار شرک شده است.

رئیس شورای قضایی استان گیلان در ادامه تصریح کرد: در جامعه امروز ما دشمن مولد تفرقه و به دنبال اختلاف‌افکنی و پراکندگی است لذا هنر ما این است که در مسیر تفرقه‌آمیزی که برای ما تعریف می‌کند وارد نشویم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان وارد کردن اختلاف بین مسلمانان و اقوام مختلف مسلمان است، گفت: باید اختلافات داخلی را خودمان حل و فصل نماییم و راه را برای دخالت بیگانگان باز نکنیم.

این مقام ارشد قضایی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود شدیدترین تحریم‌های ظالمانه دشمنان علیه نظام، نباید آنان را دوست خود بدانیم و به فرمان آنان عمل نماییم.

Share