روزبه چشمی بهترین بازیکن زمین شد؛

با همدلی و همبستگی بازگشت خوبی داشتیم | فشارهای غیر فوتبالی زیادی روی من بود

بهترین بازیکن دیدار ایران و ولز درباره روند تیم ملی در جام‌جهانی ۲۰۲۲ گفت: در دیدار نخست، فشار زیادی روی ما بود وگرنه آن نتیجه رقم نمی‌خورد. با صحبت‌های کادرفنی و با همدلی و همبستگی تیم توانستیم این نتیجه را بگیریم و بازی گذشته را فراموش کنیم.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز (جمعه) از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف ولز رفت و موفق شد در این دیدار حساس با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد.

روزبه چشمی در نشست خبری بعد از پیروزی تیم ملی ایران مقابل ولز اظهار داشت: اول باید به کل تیم تبریک بگویم. در بازی اول یکسری فشارهای زیاد روی ما بود وگرنه آن نتیجه رقم نمی‌خورد. با صحبت‌های کادر فنی و با همدلی و همبستگی تیم توانستیم این نتیجه را بگیریم و بازی گذشته را فراموش کنیم.

بهترین بازیکن دیدار ایران و ولز در خصوص فشارهای موجود بر بازیکنان تیم ملی ایران عنوان کرد: فشارها اگر فوتبالی باشد برای ما طبیعی است اما برخی ما را به ناحق تحت فشار قرار دادن و فشارهای غیر فوتبالی زیادی روی من بود و خدا را شکر می‌کنم که امروز مزد زحمات خود را گرفتیم.

Share