پس از پیروزی تاریخی مقابل ولز؛

مرتضی پورعلی‌گنجی: ما برای مردم ایران می‌جنگیم

پورعلی‌گنجی گفت: خدا را شکر که توانستیم ولز را ببریم و به ۳ امتیاز دست پیدا کنیم. کارلوس کی‌روش را همه به خاطر شخصیت و ابهتش می‌شناسند. پس از بازی با انگلستان وقتی که در زمین حلقه زده بودیم، به ما گفت که آن بازی تمام شده و کار راحتی نداریم و باید تلاش کنیم با نتایج درست دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع تیم ملی ایران پس از پیروزی ۲ بر صفر تیم ملی برابر ولز اظهار کرد: بازی اول همیشه سخت است و حتی تیم‌های بزرگ هم ممکن است در بازی اول دچار مشکل شوند. ما هم در یک سری جزئیات نتوانستیم خوب کار کنیم. به هر حال فوتبال است و اتفاقات خاص می‌افتد و برزیل هم در نیمه نهایی در کشور خودش ۷ گل خورد. به هر حال یک سری جزئیات رخ داد و نتوانستیم مقابل تیم خوب انگلستان امتیاز بگیریم.

وی ادامه داد: خدا را شکر که توانستیم ولز را ببریم و به ۳ امتیاز دست پیدا کنیم. کارلوس کی‌روش را همه به خاطر شخصیت و ابهتش می‌شناسند. پس از بازی با انگلستان وقتی که در زمین حلقه زده بودیم، به ما گفت که آن بازی تمام شده و کار راحتی نداریم و باید تلاش کنیم با نتایج درست دل مردم را شاد کنیم. امیدوارم مقابل آمریکا نتایج درست بگیریم و صعود کنیم.

پورعلی‌گنجی در خصوص خوانده شدن سرود ملی توسط بازیکنان ایران گفت: ما برای دل مردم می‌جنگیم و امیدوارم دلشان را شاد کنیم.

Share