در نشست خبری؛

انصاری‌فرد: مشتاقانه منتظر مرحله بعد هستیم | می خواهیم تاریخ جدیدی را رقم بزنیم

بازیکن با تجربه تیم ملی ایران در کنفرانس خبری پیش از بازی حساس با آمریکا گفت: می توانیم تاریخ جدیدی را رقم بزنیم، شتاقانه منتظر مرحله بعد هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ” ورزش سه” کریم انصاری‌فرد که همراه کارلوس کی‌روش به کنفرانس خبری پیش از بازی با آمریکا آمده بود گفت:”دیدار مقابل آمریکا برای ما بسیار حساس است. همه بازیکنان آماده هستند و باید باهم کار کنیم و بازیکنانی داریم که می توانیم تاریخ جدیدی را خلق کنیم.”
انصاری‌فرد در ادامه گفت:”  می خواهیم بازی را به نمایش بگذاریم که همه در ایران خوشحال باشند. دوست ندارم به بازی انگلیس برگردم، ما بهتر شدیم و توانستیم یکدیگر را جمع کنیم و این همیشه در مورد تیم وجود دارد و به خاطر همین مقابل ولز خوب کار کردیم. امیدوارم همین بازی را مقابل آمریکا ارائه دهیم. مشتاقانه منتظر مرحله بعد هستیم و پیروزی برابر ولز باعث شد افزایش روحیه داشته باشیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم تا بتوانیم به مرحله بعد برویم.”

او افزود:” ما همه بازی‌های آن ها را آنالیز کردیم و می خواهیم بازی را به نمایش بگذاریم که همه راضی باشند.”
شماره ۱۰ تیم ملی درباره بازی برابر انگلستان و سپس ولز گفت:”من دوست ندارم به بازی انگلیس برگردم. بعد از آن شکست ما بهتر شدیم و توانستیم همدیگر را دوباره جمع کنیم. این همیشه درمورد تیم وجود دارد و برای همین توانستیم بازی برابر ولز را خوب باشیم.امیدوارم بتوانیم همان نمایش را برابر آمریکا ارائه بدهیم. مشتاقانه منتظر مرحله بعد هستیم. پیروزی برابر ولز باعث شد روحیه خوبی داشته باشیم برای اینکه به مرحله حذفی برویم.”

کریم همچنین گفت:” تمام تلاشمان این است که مردم را شاد کنیم.اینجا تکرار می کنم که یک کاری می خواهیم بکنیم که سر کشورمان بالا باشد. ما بیشترین تلاشمان را خواهیم داشت که بهترین عملکرد را داشته باشیم.” او در ادامه درباره ۲۳ دقیقه حضورش در زمین برابر ولز گفت:”همه بازیکنان این مسئولیت را روی دوششان حس می کردند. لحظات تاریخی فوق العاده ای بود و تصاویر همه چیز را نشان داد به نظرم مهمترین نکته این بود که خوب شروع کنیم و خوب تمام کنیم. خوشبختانه یک لحظه شیرین و جالب برای فوتبال ایران بود و همه در این پیروزی سهیم بودند.”

Share