در تمرین صبح روز چهارشنبه تیم ملی فوتبال ایران مطرح شد

انتقاد از لو رفتن ترکیب تیم ملی | کی‌روش: دشمن تلاش کرد تمرکزمان را برهم بزند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید، شکست تیمش مقابل انگلیس آموزنده است. او با گلایه از لو رفتن ترکیب تیم ملی مقابل انگلیس در صبح روز بازی گفت، تبریک می‌گویم شما کارتان را خوب انجام دادید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از ایسنا، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین ملی‌پوشان پس از شکست مقابل انگلیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به خاطر حمایت‌های شما مجددا تشکر می‌کنم. ما هیچ‌وقت دوست نداریم داخل زمین باشیم وقتی نمی‌توانیم برای هواداران افتخار کسب کنیم. نتیجه‌ای که به دست آمد، باعث می‌شود ما از آن یاد بگیریم.

او ادامه داد: ما در مقابل تیمی قرار گرفتیم که یکی از نامزدهای کسب جام است. با رفتار مناسب و یک روند مناسب روحی و ذهنی، باید درون زمین باشیم و خودمان باشیم. طی پیامی که فرستادم، بازیکنان تیم ملی دشمنان ما نیستند. به کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، می‌خواهم تبریک بگویم چون کارشان را درست انجام دادند. مطمئن هستم که اکثر مردم می‌دانند که این بازیکنان در طی سال‌های طولانی باعث شادی و افتخار مردم شدند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: من می‌خواهم این ایده که بازیکنان تیم ملی، دشمنان ما هستند را تخریب کنم و بگویم که دشمنان ما کسانی هستند که تلاش کردند تمرکز ما را بر هم بزنند. کسانی که فکر می‌کنند انجام بازی جام جهانی مقابل تیم‌های انگلیس، پرتغال و تیم‌های این‌گونه مثل بازی در پلی‌استیشن است، باید بگویم که این مسئولیت بزرگی روی دوش ما است. به افرادی که این کار را انجام دادند، تبریک می‌گویم و باید از خودشان خوشحال باشند.

وی افزود: نمی‌توانم صحبت‌هایم را تمام کنم بدون اینکه به «ورزش ۳» تبریک بگویم. شما کارتان را خوب انجام دادید چون ترکیب را صبح اول وقت قبل از آغاز بازی اعلام کردید. این به ما کمک می‌کند که می‌دانیم یک نفر داخل تیم است که با شما صحبت می‌کند. همه رسانه‌های ایرانی اینجا هستند و شما این کار را انجام دادید. شما یک قهرمان بزرگ هستید.

Share