جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف ۳۰۰ کیلو گرم مواد مخدر در گیلان

جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از نوع تریاک و حشیش طی چند روزه گذشته در استان کشف شده است گفت: کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۲ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،سرهنگ “حسین حسن‌پور” در مصاحبه با پایگاه خبری پلیس با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با مجموعه انتظامی است اظهار داشت: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.
وی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر طی چند روزه گذشته در گیلان کشف شده است افزود: کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۲ درصدی داشته است.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره انهدام یک باند فروش مواد مخدر و دستگیری ۱۸ قاچاقچی طی چند روز گذشته در چندین عملیات مختلف بیان داشت: ۸ دستگاه خودروی سواری قاچاقچیان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.
این مقام انتظامی در ادامه با تشریح عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از ابتدای سالجاری تاکنون خاطرنشان کرد: پلیس با تشکیل و هدف‌گذاری در راستای رصد مجرمان در سال جاری طی چند عملیات، موفق به کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر، دستگیری ۱۲ هزار قاچاقچی و فروشنده موادمخدر و انهدام ۱۸ باند توزیع و پخش موادمخدر شده‌ است.
سرهنگ حسن پور در پایان از رشد ۳۲ درصدی انهدام باندهای تهیه، توزیع و پخش موادمخدر از ابتدای سالجاری تا کنون خبر داد و گفت: پلیس خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

Share