به حرف‌های من فکر کنید! راستی از کشور خودتان چه خبر؟

واکنش کارلوس کی‌روش به یک سوال سیاسی

ساعتی پیش اولین نشست خبری کارلوس کی‌روش پس از ورود به قطر با حضور رسانه‌هایی از سراسر جهان برگزار شد و در شرایطی که نشست به خوبی پیش می‌رفت، سوالات غیر فوتبالی یک خبرنگار این کنفرانس را به حاشیه برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایلنا، ساعتی پیش اولین نشست خبری کارلوس کی‌روش پس از ورود به قطر با حضور رسانه‌هایی از سراسر جهان برگزار شد و در شرایطی که نشست به خوبی پیش می‌رفت، سوالات غیر فوتبالی یک خبرنگار این کنفرانس را به حاشیه برد.

خبرنگار اسکای اسپورت در این نشست ابتدا از فشار به ملی‌پوشان بابت سکوت در قبال وقایع اخیر داخل ایران از کی‌روش پرسید و در شرایطی که سعی داشت نوبت خبرنگار دیگری را در پرسش بگیرد با لحنی توهین‌آمیز از کی‌روش در مورد کار در کشوری که در آن حقوق بانوان رعایت نمی‌شود پرسید که این موضوع با واکنش جالب کی‌روش همراه بود.

کی‌روش در واکنش به این صحبت‌ها گفت: چقدر به من می‌دهی که این سوال تو را جواب بدهم؟ چقدر می‌دهی؟ با رییست صحبت کن و آخر جام جهانی اگر پیشنهاد خوبی بهم بدهی جواب سوالت را می دهم. حرف توی دهان من نگذار. هر وقت گفتی چقدر می‌دهی جواب سوالت را می‌دهم. بهتره در آنچه در کشورت انگلیس میگذره فکر کنی. و در حالی که سالن کنفرانس را ترک می‌کرد گفت: «درباره بلایی که در کشورت بر سر مهاجران آمد فکر‌ کن!

Share