با برگزاری مراسمی؛

«محمد حیدری» سرپرست نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خمام شد

آقاجانی در حاشیه مراسم معارفه سرپرست نمایندگی شهرستان خمام گفت: در تلاش هستیم تا ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی متولی را در حوزه اشتغال متمرکز نماییم و با نظارت‌های مستمر مانع از ثبت آمارهای غیر واقعی در این بخش شویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی مراسمی در فرمانداری خمام و با حضور سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، محمد حیدری به عنوان سرپرست نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خمام منصوب شد.

لازم به ذکر است، پیش از مراسم معارفه رسمی و براساس وعده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مبنی بر آغاز فعالیت نمایندگی در شهرستان خمام تا پایان هفته گذشته، پنجشنبه ۵ آبان ماه محمد حیدری به فرماندار خمام معرفی و در دفتر نمایندگی در محل فرمانداری این شهرستان مستقر شد.

آقاجانی در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه محمد حیدری سابقه ریاست اداره شهرستان را دارد و در حوزه تعاون نیز با تجربه است ابراز امیدواری تا بتواند با تلاش خود در حوزه‌های تعاون و اشتغال برای شهرستان خمام منشا اثر باشد. وی همچنین در گفت و گو با فرماندار خمام با تشریح اهداف و وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در دولت سیزدهم یادآور شد: در تلاش هستیم تا ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی متولی را در حوزه اشتغال متمرکز نماییم و با نظارت‌های مستمر مانع از ثبت آمارهای غیر واقعی در این بخش شویم.

آقاجانی همچنین در این گفت و گو پیشنهاد داد فرمانداری با همکاری دیگر نهادها با توجه به ظرفیت‌ها و فضاهای موجود در خمام، نمایشگاه دایمی برای فروش محصولات صنایع دستی، مشاغل خانگی، تولیدات زندانیان، مهارت آموزان فنی و حرفه ای، جامعه هدف بهزیستی و دیگر نهادهای حمایتی برپانمایند.

وی این اقدام را در پایداری مشاغل و جذب توریست در شهرستان خمام موثر دانست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان پس از این مراسم از فضایی که فرمانداری شهرستان خمام در اختیار نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خمام گذاشته است (واقع شده در محل فرمانداری) بازدید کرد.

Share