ضمانت موفقیت من شروع کسب و کار در حوزه ایزوگام بود

آن چیزی که توانست در کسب و کار جدیدی که من ایجاد کردم ضامن موفقیتم باشد انتخاب یک محصول مناسب جهت کار بر روی آن بود و من با تحقیقات فراوان ایزوگام را انتخاب کردم.

موفق شدن اتفاقی نیست و محصول تلاش و داشتن یک ذهن خلاق می باشد، آن چیزی که توانست در کسب و کار جدیدی که من ایجاد کردم ضامن موفقیتم باشد انتخاب یک محصول مناسب جهت کار بر روی آن بود و من با تحقیقات فراوان ایزوگام را انتخاب کردم. پس از گذشت مدتی توانستم به درآمد موردنظر خود برسم.

ایزوگام استخری

هیچکس نمیتواند بهترین ایزوگام استخری را به شما معرفی کند، زیرا کارخانه ها همیشه در رقابت با یکدیگر هستند. همچنین مولفه های مد نظر شما برای بهترین بودن یک برند، میتواند با مولفه های فرد دیگری کاملا در تضاد باشد. همیشه جنگ بین کیفیت و قیمت بوده که به مشخص شدن بهترین برند می انجامیده. درصورتی که بحث قیمت نباشد،همانطور که زمان خریدن ماشین، به ماشین ایده آل خود فکر میکنیم که هزار و یک قابلیت دارد، میتوانیم بین محصولات ضعیف و برند های با کیفیت انتخاب کنیم، خرید بهترین ایزوگام نیز به همین شکل است.

 برای این کار باید به سراغ محصولاتی با ضخامت بالاتر از ۴ میلیمتر و کیفیت لایه ها برویم که قیر درجه ۱ خالص پالایشگاهی گرانقیمت و پلیمر های تثبیت کننده درجه ۱ در مواد اولیه سازنده آنها استفاده شده باشد. محصولی که بشدت چسبنده است، ظاهر زیبایی دارد، رنگ نقره ای بهترین فویل آلومینیومی بر روی آن چشم نوازی میکند، براحتی تا میشود و حتی طی سال های متوالی کوچکترین ترک خوردگی یا شکستگی در آن دیده نمیشود.

ایزوگام چسب دار

ایزوگام های پلیمری از ۶۰ الی ۷۰ درصد قیر خالص، یک لایه فویل آلومینیومی با ضخامتی برابر با ۱۴ تا ۱۶ میکرون، یک لایه تیشو، یک لایه پلی استر،پودر تالک، پوشال و گونی پلاستیکی تشکیل شده اند. از دیگر ویژگی های ایزوگام چسب دار عایق های پلیمری مرغوببت و دوام آن هاست. عایق های دمیده از قیر دمیده، یک لایه فویل آلومینیومی با ضخامتی برابر با ۱۴ تا ۱۶ میکرون، یک لایه تیشو، یک لایه پلی استر، گونی پلاستیکی و پودر تالک تشکیل شده اند. عایق های دمیده از مرغوبیت کمتری نسبت به ایزوگام های پلیمری برخوردار هستند.

ایزوگام ایرانی

این نوع از ایزوگام ایرانی که برای عایق بندی سطوحی مثل پشت بام ها که در برابر تابش مستقیم نور خورشید هستند مورد استفاده قرار می گیرند را ایزوگام روکش دار می گویند.

این نوع از ایزوگام ها برای سطوحی که به عنوان عایق زیرکار هستند مورد استفاده قرار می گیرند. مثل سرویس های بهداشتی

از این نوع عایق ها برای عایق بندی سطوحی که نماسازی و زیبایی آن ها مدنظر است استفاده می شود.این نوع از عایق ها با پلی استر دوخته شده و دارای ظرافت و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به ایزوگام های دو لایه هستند.

این نوع از عایق ها دوخته شده با پلی استر و تیشو هستند و استحکام بیشتری نسبت به عایق های تک لایه  دارند.

Share