جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

دستگیری قاتل شهید مجید یوسفی

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری قاتلان بسیجی شهید «مجید یوسفی» ظرف مدت ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری قاتلان بسیجی شهید «مجید یوسفی» ظرف مدت ۲۴ ساعت خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور گفت: روز گذشته به دنبال شهادت یکی از بسیجیان حوزه کیاشهر در ورودی پارک بوجاق، مراتب برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و موقعیت جغرافیایی منطقه، ماموران انتظامی با تشکیل چندین تیم عملیاتی و انجام اقدامات فنی، اطلاعاتی و پلیسی و پایش دوربین‌ها و بررسی مسیرهای منتهی به محل وقوع حادثه و همچنین بهره‌گیری از منابع مردمی موفق شدند خودروی ال نود سفید متهم را شناسایی کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان افرود: ماموران پس از بررسی و پایش محیطی و رسیدن به پلاک مورد نظر با استعلام از سامانه‌های تحت اختیار، موفق شدند خودرو را شناسایی، توقیف و دو متهم این پرونده را در مخفیگاه خود دستگیر کنند.

سرهنگ حسن‌پور افزود: متهمان برای تکمیل پرونده در اختیار ماموران انتظامی قرار دارند و سپس برای رسیدگی به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

Share