در نشست با اعضا مجمع نمایندگان گیلان عنوان شد؛

درخواست سردار عبدالله‌پور از نمایندگان برای کمک به توسعه پایگاه‌های مقاومت بسیج

عبدالله‌پور از رتبه برتر استان گیلان در برگزاری یاواره شهدا در سطح کشور خبر داد و افزود: استان گیلان در برگزاری یادواره شهدا در کشور برترین استان است که حاصل تلاش بسیجیان و مردم شهیدپرور استان گیلان می‌باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار محمد عبدالله‌پور در نشست با اعضا مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی و در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه الگوی دفاع مقدس شهدا الگویی بی‌نظیر است، اظهار کرد: اگر فرهنگ شهادت در مدارس، دانشگاه و حوزه‌های فرهنگی به خوبی نهادینه شود هیچ قدرتی توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد به این دلیل دشمن سعی دارد نگذارد این مهم در کشور نهادینه شود.

وی با اشاره نقش استان گیلان در دوران دفاع مقدس گفت: استان گیلان با تقدیم هشت هزار شهید در دوران دفاع مقدس ولایتمداری خود را نشان داده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به برگزاری باشکوه کنگره هشت هزار شهید استان گیلان در سال ۱۴۰۳ بیان کرد: کنگره گذشته هشت هزار شهید گیلان را خود شهدا مستقیما هدایت و اجرا کردند؛ در غیر این صورت نه در توان ما بود و نه ما قدرت اجرای این کار را داشتیم.

عبدالله‌پور یکی از افتخارات گیلان را حضور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کنگره هشت هزار شهید گیلان دانست و تصریح کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دلیل مشغله زیاد قصد حضور در این کنگره را نداشت، اما ما متوجه دلبستگی شدید و احترام ایشان نسبت به مادرش شدیم و به همین جهت یک دعوتنامه با امضای مادران شهدای گیلانی برای ایشان ارسال کردیم.

وی از رتبه برتر استان گیلان در برگزاری یاواره شهدا در سطح کشور خبر داد و افزود: استان گیلان در برگزاری یادواره شهدا در کشور برترین استان است که حاصل تلاش بسیجیان و مردم شهیدپرور استان گیلان می‌باشد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ساختمان هشت هزار شهید استان گیلان در شهر رشت احداث می‌شود، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته سعی داریم ساختمان کنگره هشت هزار شهید را در گیلان احداث کنیم و برای انجام این کار به کمک اعضای مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیاز است.

عبدالله‌پور با بیان اینکه نخستین کنگره هشت هزار شهید گیلان در کشور بی‌نظیر بوده است، گفت: دومین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود لذا انتظار داریم نمایندگان مجلس به برگزاری کنگره هشت هزار شهید گیلان کمک کنند.

وی با درخواست از نمایندگان مجلس در خصوص کمک به توسعه پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح کشور و استان گیلان بیان کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج در تمامی بحران‌ها در کنار مردم بوده و در عرصه‌های علمی، پژوهش، فرهنگی، ورزشی و محرومیت‌زدایی نقش بسیار مهمی دارند ولی از کمترین بودجه برخوردار هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تمامی اغتشاشگران در گیلان دستگیر شدند، افزود: دستگیری اغتشاشگران در گیلان سبب شد تا خسارت به اماکن عمومی در گیلان کاهش پیدا کند.

به گفته عبدالله‌پور بیشترین رفتارهای اغتشاشگران دیگر ساماندهی شده نمی‌باشد زیرا فتنه دشمن با شکست مواجه شده است.

Share