در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم؛

داماش گیلان روی مدار برد؛ شهرداری بندرعباس دست‌خالی از رشت برگشت!

تیم فوتبال داماش گیلان با تک‌گل سعید طالبی مقابل شهرداری بندرعباس به برتری اقتصادی یک بر صفر دست‌یافت و در پایان هفته پنجم با کسب ۹ امتیاز در مکان پنجم جدول ایستاد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از داماش یار، دو تیم فوتبال داماش گیلان و شهرداری بندرعباس در هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته دوم از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم فوتبال داماش گیلان با ترکیب اشکان توانا، پویا عزیزپور، حسین خیری، سعید دلاور، بهتاش میثاقیان، سیامک علیزاده، محمد رستمی، علی مصطفایی، سعید طالبی، احسان محروقی و نصرالله درفشی تحت هدایت اکبر میثاقیان وارد زمین شد.

شاگردان اکبر میثاقیان بازی را هجومی آغاز کردند و در همان نخستین دقایق مسابقه دو فرصت خطرناک روی دروازه شهرداری بندرعباس ایجاد کردند. تلاش داماش در نیمه نخست ثمری در برنداشت و تساوی بدون گل حاصل شد.

پسران شهر باران نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۶۵ پس از چند ریباند گلر حریف موفق شدند با تیزهوشی سعید طالبی به گل پیروزی دست پیدا کنند. برتری یک بر صفر داماش گیلان سبب شد دومین پیروزی پیاپی برای شاگردان اکبر میثاقیان رقم خورده و پسران شهر باران با ۹ امتیاز به مکان پنجم جدول صعود کنند.

نتایج کامل رقابت‌های لیگ دسته دوم گروه ب در پایان هفته پنجم به شرح ذیل است:

کیان سام بابل ۱ – ۱ شهرداری بم

شهدای رزکان کرج ۱ – ۱ شهید قندی یزد

مس نوین کرمان ۰ – ۱ شهدای بابلسر

شهرداری نوشهر ۰ – ۰ نفت و گاز گچساران

داماش گیلان ۱ – ۰ شهرداری بندرعباس

اریو اسلامشهر ۲ – ۰ نیروی زمینی تهران

شاهین تابان بوشهر ۰ – ۱ شهرداری ماهشهر

گفتنی است، تیم فوتبال داماش گیلان در پایان هفته پنجم با کسب ۹ امتیاز در مکان پنجم جدول ایستاده است.

Share