مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد؛

تعمیر شکستگی تصفیه خانه بزرگ گیلان | رفع افت فشار آب تا پایان امشب

مدیرعامل آبفای گیلان گفت: از ظهر امروز تصفیه خانه شماره یک و شماره دو از مدار خارج شدند، اما ساعت ۱۸:۳۰ موفق به تعمیر شکستگی شدیم و ابتدا تصفیه خانه شماره یک شامل شهرهای رشت، بندرانزلی و خمام وارد مدار شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مازیار علیپور، با اشاره به افت فشار و قطعی آب مشترکان شرق گیلان از ساعت ۱۲ امروز، اظهار کرد: این اتفاق به دلیل اجرای عملیات رفع شکستگی خط انتقال تصفیه خانه بزرگ گیلان به سمت شرق استان رخ داد.

وی با بیان اینکه در فصل تابستان با افزایش مصرف آب و حضور گردشگران در استان مواجه هستیم، افزود: با توجه به سرد شدن هوا و کاهش مصرف آب، اقدام به تعمیر شکستگی خروجی تصفیه خانه کردیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان در گفت وگوی خبری باران، با اشاره به آبگیری کلیه مخازن و تامین منابع آبی، تصریح کرد: از ظهر امروز تصفیه خانه شماره یک و شماره دو از مدار خارج شدند، اما ساعت ۱۸:۳۰ موفق به تعمیر شکستگی شدیم و ابتدا تصفیه خانه شماره یک شامل شهرهای رشت، بندرانزلی و خمام وارد مدار شدند.

علیپور با بیان اینکه ساعت ۱۹ تصفیه خانه شماره دو شامل شهرهای سیاهکل، لاهیجان، رودبنه، آستانه اشرفیه، کیاشهر، بنگرود، شلمان، کومله، چاف و چمخاله و روستاهای تابعه نیز وارد مدار شد، خاطرنشان کرد: شبکه در حال پایداری است و تا پایان امشب مشکل افت فشار و قطعی کاملا رفع می شود.

Share