در دیدار نماینده مجلس و فرماندار با شهردار رشت بررسی شد؛

بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی و ملی جهت پیشبرد اجرای پروژه‌های عمرانی شهر

در دیدار جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس و امام پناهی فرماندار شهرستان رشت با سید امیر حسین علوی شهردار رشت بر لزوم رفع مشکلات شهر و هم‌افزایی بین دستگاهی تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید امیر حسین علوی، شهردار رشت در راستای استفاده از ظرفیتهای استانی و ملی جهت پیشبرد اجرای پروژه‌های عمرانی شهر، با جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس، امام پناهی فرماندار شهرستان رشت، نیک‌فهم مدیرکل راه و شهرسازی دیدار و گفت‌وگو کرد.

توسعه همکاری‌های مشترک بین شهرداری رشت و اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، روند اجرای پروژه رینگ ۹۰ متری، اختصاص سهمیه قیر رایگان، آسفالت معابر ورودی شهر و میانجیگری نماینده مردم شهرستانهای رشت و خمام در مجلس برای سرعت بخشیدن به این طرح‌ها از جمله موارد مهمی بود که در این جلسه از سوی شهردار رشت مورد تاکید قرار گرفت.

در این جلسه جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در جریان مسائل و پروژه‌های شهرداری رشت قرار گرفت و برای تعامل بیشتر در خصوص رفع مشکلات شهر و هم‌افزایی بین دستگاهی اعلام آمادگی کرد.

Share