برخی افراد که منشأ مشکلات هستند از این اقدام عصبانی شدند

کوچکی‌نژاد نامه جنجالی خود به وزارت کشور را تائید کرد!

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به ارسال نامه ای به وزیر کشور، گفت: نمی دانم چرا برخی نسبت به این نامه واکنش نشان داده اند آیا آقایان متوجه نشده اند که مردم از اختلافات آنها شدیدا عصبانی هستند و باید به این اختلافات خاتمه دهند؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ۸دی، جبار کوچکی نژاد با اشاره به ارسال نامه ای به وزیر کشور و واکنش های برهی اعضای شورا، اظهار کرد: برخی اختلافات باعث شده صدها میلیارد تومان منابع مالی مربوط به عمران و آبادانی و خدمات رسانی به مردم هدر رود یا تحقق پیدا نکند و این نتیجه آسیبی است که اختلافات در شورا به مردم این شهر زده است.

وی با بیان اینکه طبق قانون اساسی نمایندگان مجلس در تمامی امورات کشور موظف به دخالت، نظارت و پیگیری امورات هستند و این قانون است، گفت: معتقدم افرادی که از این موضوع نگران شدند وظایف نمایندگان را در قانون اساسی را مرور کنند و ببینند.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: بنده در نامه به وزیر کشور از شهردار حمایت نکردم چون شهردار جدید آمده و هنوز کارش روشن نیست و مردم هنوز ارزیابی دقیقی از عملکرد شهردار ندارند و منتخب خود آقایان است.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه بعضی از دوستان از ارسال این نامه تقدیر و تشکر کردند، اضافه کرد: برخی افراد که منشاء مشکلات شهر هستند از نامه بنده به وزیر کشور عصبی شدند کهذاین ها باید در کارشان تجدید نظر کنند و در غیر این صورت آسیب می بینند.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه بنده سال های سال در بخش های اجرایی و قانون گذاری بودم، افزود: این افراد را نصیحت می کنم البته به همه عزیزان شورا ارادت دارم و سال های سال با این ها کار کردم و از نزدیک تفکر ارزشی آقایان را می شناسم.

وی با تأکید بر اینکه انتظار داریم همه اعضای شورا در کنار تعامل با ما بیایند تا مشکلات شهر را حل کنیم، تصریح کرد: محتوای نامه بنده به وزیر کشور مطالبات اساسی مردم است.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه پیگیری امورات شهری و وضعیت شهر و شورا را در دستور داریم و این از مطالبات مردم است، گفت: نمی دانم چرا برخی نسبت به این نامه واکنش نشان داده اند آیا آقایان متوجه نشده اند که مردم از اختلافات آنها شدیدا عصبانی هستند و باید به این اختلافات خاتمه دهند؟!

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه با ارسال این نامه به وزیر کشور و دستگاه های امنیتی و نظارتی استان هشدار دادم، اظهار کرد: باید جلوی افرادی که با حیثیت مردم و شهر و خدمات رسانی مردم آسیب می رسانند بگیرند و اگر این اختلافات ادامه پیدا کند اقدامات دیگری را پیگیری می کنم و از مطالبات برحق مردم نمی گذرم.

Share